|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter en cab, som jag tänkt bruka året runt. Vad anser ni om denna? Länk Den ä import, ha 255-35-18 bak med hyffsade däck, sportavgassystem. Är helst ute efter helt original men kan väl inte få allt!! Tacksam för kommentarer! | |
| Tycker den ser fin ut, fälgar är individuellt vad man gillar, jag gillar inte dem. Jag hade köpt en lika fin 330 istället. Priset bör vara en aning prutbart, men så följer det med hardtop vilket är stort pluss iom att du skulle bruka den året runt. Är det 325 du vill ha så varför inte... Håller med om avgassystemet, jag har svårt för aftermarketgrejjer... | |
|
Finns mycket billigare alternativ... 323 dock, men vad gör det!! Länk Personlig drömbil :-) Länk BMW - När du gillar att köra om! |
|
| De två 323 är inte att jämföra tycker jag. Man bör betala mer för en 325 som är nyare och M-paketet får man betala extra för. En e46 utan M ser väldigt omodern ut. Jag skulle aldrig köpt en av de två 323, hälldre lägger jag 50k mer för den 325 med M, men PRUTA endå.. | |
|
Den såg fin ut! Jag tillhör dem som gillar hjulen :-) Pruta ska du naturligtvis alltid göra - borde inte alls vara svårt på en cab, nu när det snart är jul, finans/bankkris o allt vad det heter... Marknaden verkar stendöd, så det är definitivt köparens marknad :-) Import ser jag inte som någon nackdel. Se bara till att ha bilens historik klar för dig, vad gäller servicebok / mätarställning osv. Kosta sen på den någon form av rost skyddsbehandling hos valfritt proffs, så har du en - inte jättepraktisk - men kul året-runt-bil! /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.