|
|
|
|---|---|
|
Jag har funderingar på att införskaffa en cdväxlare till min BMW 523i-97.Sitter en bandare i bilen idag. Måste jag köpa en BMW orginal växlare.Finns det kabel dragen?Var ligger den i så fall? Finns det någon billigare lösning på problemet? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Finns inget fördraget, en sådan installation är rätt dyr. Om du menar en 6 skivors orginalare i skuffen. nånstans runt 6-7000 spänn installerat o klart, har jag för mig , stod en kille före mig i tillbehörskön på BMW någon gång i höstas som spånade på detta. Kolla och sök info i bilstereoforumet, du är inte ensam om dina funderingar. MVH Hasso |
| Däremot, har du tv/navi behöver du inte dra mer än i bakskuffen. Jag kan rota fram artikelnumret för denna kabelsats om så är fallet. | |
|
Det här kanske kan vara något.Länk |
|
|
Eller så köper du en Sony anpassad för Bmw. Länk Mvh Ingo E39 med blankpolerade 19". |
|
|
Finns ju också Sonys CD-växlare som ansluts till antenningången på radion, kan ställas på viss frekvens och hanteras då som en radiostation. Kommer inte ihåg beteckningen så här på rak arm men kan kolla upp den om intresse finns. Oskar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.