|
|
|
|---|---|
|
Lågmilad E36 M3 cabrio i orginalskick, ja tack men färgen individual atlantis med atlantis skinn. Helt omöjlig? Passar den bäst till 50års jubilernade smurarna?? Länk | |
| hm...jag tyckte faktiskt det var en fin färg......men inredningen...nja... | |
| tyckte att det var riktigt snygg färg men hade nog passat bättre med ljusare inredning.. varför inte vitt skinn :D | |
|
Eller varför inte svart skinn? Jag fick en tuggummipop-låt i huvudet direkt jag såg bilderna "- I´m a Barbie girl, in a Barbie world"....:) |
|
|
Finns i vart fall några som fortfarande vågar: Länk Men ja, inredningen i M3'an var direkt vidrig....... ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Lackfärgen var snygg. Inredningen däremot, urk. //Lövet |
|
|
Bilen var riktigt snygg om man blundar för inredningen! Det hade varit intressant och se den live, tror bilderna gör färgen inte riktigt rättvis! M3 E30Länk |
|
| Man kan undra över om ffa inredningen är så mintgrön irl. Snart julmarknad i hamburg, får väl ta en sväng förbi bremen och kolla :-) Miltalet et.c. gör ju bilen klart värd att bevara. | |
|
Atlantis den mytomspunna kontinenten som inte ens Kungliga Kartverket funnit. Dyker den där upp framför mig i mina hemtrakter så får jag välan ta fram målargrejorna och måla bil nummer 3.... Mvh Asken |
|
|
Håller med de flesta, mycket snygg färg. Skaffa en annan inredning och bilen är helt ok. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Asken - åk till Nassau och du skall finna atlantis. | |
| Som sagt utanpå var lacken helt okej i mina ögon men fy så fult att ha som inredning också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.