|
|
|
|---|---|
|
Hej igen, va ett tag sen man skrev här men kommit på en ny grej o fundera på, vart o provkört bl.a 335 o funderat lite på Z4 smg men stör mig oerhört på paddlarnas funktion, vill ha vänster paddel för nedväxling o höger för uppväxling men dessa har ju samma funktion både höger o vänster. Är det någon som klurat på eller t.o.m kopplat om sina så att man får dessa o funka likt M3:an. När första steptronicen var "felvänd" så var det ju "bara" att koppla om några sladdar o vips va det som de skulle. | |
|
Jag har själv paddlar, ser inget direkt problem med lösningens om nu finns. Det är för mig enklare då jag kan använda båda paddlarna att växla med, vid snabba rattutslag mm. Vore det styrt till en enda funktion tycker jag att det blir besvärligare. Nu kör man med både höger o vänster oberoende av varandra. I ditt fall skulle jag nog inte själv börja att meka, råder dig att ta kontakt med BMW, kan nog ge dig råd. NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
|
Instruktion: Länk Lycka till! |
|
|
Tack!!! Nu går det köpa även nån med dom paddlarna ;) Alltid snabba o korrekta svar på det här forumet, grymt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.