|
|
|
|---|---|
|
Har alcantara klädsel i min bil och har nu sett på några stycken E46 sett att på sidostödet på förarsidan har det varit hål in till den vita klädseln under alcantaran!? På en utav dom två så var hålet helt uppslitet ca (5*10cm) och på den andra kanske 1*1cm Bilarna har gått ca 14-15000mil. Har känt på min egen bil och just på det stället jag beskriver är alcantaran väldigt tunn... Nu till min fråga: Är detta vanligt och vad i he***e gör man om det skulle gå håll??? skulle personligen börja lipa :( Less is More | |
| Min har gått 14.000, börjar bli ganska slitet. Det är sportstolar, och har för mig att de ska slitas lite mer... | |
|
min 320dM hade gått 25k mil, alcantaran var lite nopprig, men absolut inga tendenser till grova förslitningar/ hål. tror det i så fall handlar om någon som misskött bilen/ ofta suttit med vassa föremål i byxorna tex verktyg. |
|
| En förtylding, det är inte i närheten av att bli hål, däremot så är den väldigt "nopprig"... | |
|
Precis, riktigt nopprig är min med men om man känner, liksom tar en "nypa" av tyget så kan jag känna att det är tunnare än motsvarande sida på samma stol (förar stolen) Det är det som gör mig riktigt orolig att det ska gå håll pga förslitning (in och ut ur bilen!?) Låter ju lite löjligt men har ni lust att känna på era förarstolar vid där sido stödet bulbar ur om ni kan känna att det blivit tunnare...eller är det bara på min... MVH Less is More |
|
|
jag har inte min bil kvar, så jag kan inte känna efter. men ta problemet när/om det kommer, borde inte vara omöjligt att lösa för en duktig skräddare. |
|
|
Du har rätt! Less is More |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.