|
|
|
|---|---|
|
Hej! Detta gör mig glad! Den är inte vacker men visst är det kul att någon förbarmat sig över den. Den ser inte ut att ha varit något drömobjekt direkt... Länk vacker förare ska ha vacker bil:)Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Men herre min skapare,och alla skenheliga hyenor! Varför vill man återskapa något så fult? Mvh Patrik |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Fok har för mycket tid helt enkelt, dagens I landsproblem Phuu vad trött man blir. |
| Smaskigt!nu vet jag vad hur min 635 ska se ut till sommarn,tror jag har en gammal pensel och vinkelslip nånstans.. | |
|
Ach, den tüska Knight Rider büggt medelst indoftande utaf prima finkeltrocken! Vart äro den till synes obligatorium krama-sig-själf tröjan samt propellerkeps? Mvh Asken |
|
|
One of a kind, indeed. Måste betyda att det finns tillräckligt med fina 6or så byggaren lämnade uppdraget på ungarnas ritbord och voilá, det bidde en anskrämlig unge av denna svan. The way we see the problem is the problem. |
|
|
Nog för att det är en ren våldtäkt på e24:ans kaross, men den var ju faktiskt med i Tillbaka till Framtiden II och jag tyckte den var cool när jag var barn :-) Dessutom är det ju sådär bilarna kommer att se ut om några år :-D vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Patrik: fick just lite ideer vad vi ska göra med din bil=) Nej men helt ärlig så skiter jag i om det är en kultfilm eller så för det där är ju bland det fulaste som finns. Ser jag denna bilen på en svensk bmwträff så ska jag elda upp den! |
|
|
Länk The way we see the problem is the problem. |
|
|
Den där skapelsen hade väl ändå mått bäst av att vila i frid på någon havsbotten? /L |
|
|
Som av en händelse såg jag faktiskt filmen igår på nån av C+kanalerna. Jag tycker att det är kul att nån förbarmat sig över den. Inte så ofta en E24a har en biroll i en film. |
|
| Finns det inte en hemsida med bmw från kända filmer?helt säker att jag surfat in på den för några år sen | |
|
b2600: Kanske menar du den här: Länk |
|
|
Kulting- tack tack!,men det var bilder på bilarna/skådespelarna på sidan car moviebase ir nåt,jag ska leta lite |
|
|
helt otroligt,jag hade den begravd i favoriter! Länk |
|
|
Kanske skulle tipsa dom här om hur man kan göra en E24 ännu coolare. Länk Då kanske dom får iväg den. mvh Magnus Melkersson Min föredetta. Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
GooCart! "Kanske får iväg den" Lol! Denna har ju varit till salu i ett par år nu! Mvh Patrik |
|
Kommer den ner under 100´ så kan jag tänka mig att fundera på det. Den ser faktiskt inte så hemsk ut! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag blir bara stum då jag ser eländet, men helt klart den i särklass fulaste E24 jag sett någonsin. Undrar hur som tänke då dom designade navkapslarna...mekanismen till densamma har inte mycket kvar av tysk ingenjörskonst... /Johan |
|
|
Bara för att undvika misstag, den som jag tycker ser ok är den som Goocart länkar till alltså inte den uglyf cker i början av tråden. Man har ju lite smak. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Hmm... fanns de inte en E24 med i den gamla klassikern "sökarna"? Har för mej att Thorsten Flinck kommer inrullandes med en 635a. Han är nån langare eller nått... va så längesen ja såg filmen... Undra om man ska ta fram gamla vhsen o kika på den... Real x-traktor power =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.