|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, Har blivit sugen på en Bmw e46 touring Länk: Jag har en Volvo S70 2,5t Länk:Länk som han är sugen på att byta mot men han vill ju ha lite imellan. Då är frågan hur mycket man ska lägga imellan? någon här som vet? Tacksam för svar. Mvh: Christoffer | |
|
Ja den såg riktigt fin ut din Volvo och har verkligen gått ovanligt lite. E46 Touring? 318 är ju inte riktigt lika med 330 etc.. Dessutom finns de ju mer än en årsmodell av E46òrna med så du får nog precisera dig lite mer innan du kan få ett hyfsat seriöst svar. |
|
|
Ursäkta glömde ju länken till hans bil Länk Med dessa tider nu så vet man ju inte redigt vad bilarna är värda, men jag kan tänka mig att jag skulle kunna få runt 95k för min i sommar? Och hans bmw kanske man får 110k? eller vad tror ni? Han har sagt att han vill ha 20k imellan men är det värt det, eller kommer jag att gå back? Tacksam för svar. Mvh: Christoffer |
|
|
Jag är partisk, men du får så mycket mer körglädje och känsla i den Bmwn än i din vovlo!Prisbilden på din bil har jag ingen aning om heller, men hans pris verkar det inte vara några konstigheter med. Ligger inte du ganska högt i pris, det är ju ändå en snart 11 år gammal bil, fälgarna drar väl upp priset en del på din om man nu vill ha dessa jättefälgar. Jag tycker att du gör ett bra byte för du får en bil med bra åtråvärd utrustning som även ger plus vid en framtida försäljning. Lycka till! Hur var det här då? |
|
|
Jo visst, men jag måste ju lägga 20k imellan och frågan är om man inte kommer gå back rätt mkt då ? Vad tror ni att man kan få för bmw:n till sommaren ? 110k eller ? |
|
|
Den ser ju fin ut BMW´n med. Behöver du en Touring? Skulle aldrig själv köpa en kombi om jag inte absolut va i extremt behov av en då Coupén är 1000 ggr snyggare. |
|
|
En BMW E46 Touring stiger aldrig i pris, oavsett vilken säsong på året det är. Jag tycker du verkar göra ett bra byte. 20k mellan innebär att din bil värderas till ~70.000kr vilket känns som bra betalt för en 11 år gammal S70. Att hans bil skulle ge 210 hk är bara struntprat dock. Du får inte den effektökningen av ett chip på en bil utan turbo. //Lövet |
|
|
Nu blir jag nyfiken, vad är det för chip som ger 210 hk i en 325:a? Söder |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Notera att 325 bilen har 11 ägare på 7 år. killen har ägt den i mindre än 2 månader samt kreditköp och ska redan sälja den. Glöm inte att lösa kreditskulden. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.