AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.697

Bra firma?

Hej,

jag är intresserad av att köpa denna:

Länk

är UCARS en seriös bilfirma? Hittar lite olika bud. Vad är dina?

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Tja,vet bara att jag känner en som köpt bil därifrån på nittiotalet..

Mig veterligen så hade han inga större problem i den affären,dock fanns det väl lite skavanker på bilen som det inte upplystes om vill jag minnas...typ lite "småsmälld" bak...
Oppps...låter ju inte speciellt bra,men blessyren man såg senare var en liten liten skada på bakluckan bara som lacken missfärgades på lite senare och lite rost smög sig på den pga lagningen som inte var riktigt hundra...

Men det kanske var en sådan grej som firman inte visste om kanske...vet inte.

Bilen i sig var det inga problem med annars dvs maskinellt eller andra "konstigheter"...rullat länge häromkring även efter att han sålde den några år senare.

Mvh Janne.
De omsätter över 60 miljoner så det är klart att några fel dyker upp då. Och om någon köpte en bil därifrån på 90 talet va det kanske en annan firma då de startade 2003...I varje fall som ab.
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Tror firman bytte namn(någon smärre ändring på namnet) då mm....dvs 2003.
Sedan huruvida t.ex ägarna är bytta osv har jag ingen aning om..

Mvh Janne.

Bi
750
Bimmerbåjj
E83 X3 2.0d -08
E39 530dA -02
Vw Phaeton -03
Var och tittade på en BMW 523i sedan där för ett tag sedan.Krockad,med extremt dålig lagning.Hängig inredning på förarsidan,övertejpad ABS och Airbag-lampa,inte installerat ny krockkudde på förarsidan.Dörrarna var ej justerade så när man skulle öppna bakdörren slets listen upp mot främre förardörr.Riktigt lik m.a.o! Inte speciellt seriöst i mina ögon!
Bi
750
Bimmerbåjj
E83 X3 2.0d -08
E39 530dA -02
Vw Phaeton -03
Här är länken till ovan nämnda 523a.! Länk
Ser 10ggr bättre ut på bilderna än i verkligheten,så du/ni som har funderingar på att åka långväga för ett "klipp",undvik den och spara tid och bensinpengar på något annat :)
Vet inget om firman, men har en likadan Mondeo som du är intresserad av.
Min är åxå en Ghia med V6 o 18", fast i Machinesilver med helskinn, xenon och "steptronic".
Fantastiskt mycket bil för pengarna, om man står ut med bränsleförbrukningen :-).
Riktigt gott ljud i maskinen, dessutom - trots att den inte är byggd i Bayern.
Har haft min -03:a i snart 2 år utan ett endaste litet problem.
Tycker du bör kunna pruta en del på den, dock.
Gav 90 papp för min för 2 år sedan, den hade då rullat 8500 mil med nyss gjord stor service. Då kunde ingen knappt ens stava till lågkonjunktur...
Lycka till!

/Magnus
Bostongurkan: Länk
Hej e30cabbe,

hade varit klart intressant om det inte hade varit automat. Så mycket gillar jag inte att tanka...:) Lycka till med försäljningen!

Njae, jag vill nog inte sälja.
Ville mest bara önska dig lycka till med din ev blivande Mondeo, ju :-)

Inte säljer man en sån pärla, Länk heller ;-)

/Magnus
Bostongurkan: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.