|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| färgen passar bra till xenonet iaf tycker jag blev lite småblått, jag la upp en bil på min sida, men de är lite svårt att få till rätt färg. | |
STi |
"Egedal" vilka ringar köpte du? |
| dom på xenonkungen, köpte oxå xenonlook lampor där till dimljusen men de blev sådär blir nog att köpa xenonkookLED lampor istället. | |
STi |
"Egedal" har du lite fler bilder att bidra med? |
| la precis upp en ny bild på dom i daxljus, fler har jag tyvärr inte nu | |
STi |
Egedal om du vill så vore jag tacksam om du kunde ta några fler, typ med halvljuset tänt i både dagsljus och i mörker... |
|
Tänk på att ljuset tar rätt lång tid på sig för att lysa fullt, din bild i dagsljus Egedal ser inte ut att lysa fullt BMW CS #5206 |
|
| ska se om jag kan ta non bild ikväll, ska tänka på det silvèn tror jag tog den bilden när jag bara slog på p-ljuset antar att dom måste ladda lite. | |
STi |
Avvaktar bilder :) |
| finns en ny bild nu, i mörker med halvljus, jobbar på fler | |
|
Här är några fler bilderLänk BMW CS #5206 |
|
|
Blev nåt konstigt med länken, försöker igenLänk BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
*christer är de där originella xenon-strålkastare? Jag funderar skaffa Angel Eyes, fast jag har vanliga strålkastare utan xenon och jag vet inte om de passar till mina strålkastare. Jag skulle vilja skaffa såna projektor strålkastare fast det blir runt 20 lax på bmw, finns det billigare och ändå godkända av bilprövningen? |
|
|
Det är original xenonstrålkastare, men till e39:an har jag beställt nya liknande som inte är original, de kostar 3000:-/paret på Schmiedmann. BMW CS #5206 |
|
| men jag är rädd att inte bli godkänt av bil prövningen, eller finns det inga risker för just aftermarket strålkastare? Sedan om jag köper såna, går det att anpassa annorlunda Angel Eyes istället för dem som kommer med? Eller gäller att improvisera? Jag är Jätte intresserad fast jag vet inte vilken lösning passar bäst till min E46... Jag tittade in på de här: Länk fast jag tycker att priset är lite för mycket för just den här produkten.. troligtvis är det DEPO eller FK som gäller | |
| har lagt upp 2 bilder till med halvljus | |
STi |
Kanon "Egedal" |
|
christer silvén// Din länk fungerade inte för mig. Jag är också intresserad av att köpa lösa ringar till min E36. Funderar dessutom på att samtidigt sätta dioder i dimljusen med vitt ljus istället för det gula standardljuset. Men vad använder ni era Angel Eyes som för ljus? Halvljus? Positions/varselljus? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.