|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
hej har tänk inhandla dem här CCFL ringar är den någon som har såna på sin E46?är det något och ha? MVH Erno Länk | |
|
Jag har de på min coupé, men inköpta här.Länk BMW CS #5206 |
|
| ok yser dem starkt eller?och hur är passformen? | |
|
De finns de som är gjorda just till e46, så passformen är inga problem. Här ä ren bild på min 323 Länk BMW CS #5206 |
|
| ok ja dem här är till en e46:)ja de ser bara ut.:)var de svåra och installera?hur sitter dina fast? | |
|
De sitter med 2 clips i överkant, men jag limmade även lite i nederkant.Länk BMW CS #5206 |
|
| Ok tacj för dina svar jag får dem imorgon tror jag.:)så ska jag sätta in dem i helgen.MVH Erno | |
|
har bara en fråga till vad limmade du dem med i nederkanten? väldigt tacksam för dina svar.MVH ERNO |
|
|
Det var något vanligt lim, jag tog väldigt lite, så det går att få bort igen vid behov. BMW CS #5206 |
|
| tack för alla dina svar Christer jag satte in ringarn aigår blev riktigt bra:)Tack för dina svar | |
|
jag hade tänkt att beställa angeleyes till min e46 kupe från xenonkungen och undrar om ni är nöjade med ringarna en så länge? när man installerar dom, måste man skära i någon gummilist eller liknande för att få isär lamphuset? lägg gärna upp non bild på era angeleyes i daxljus. |
|
|
Jah är helt nöjd med mina funkar kanon och ser riktigt bra ut ...nej man behöver inte skära i några lister jag drog mina kablar genom hålet som var till porkerings lampan....blev riktigt bra,,,,:)svårt att ta bild på dem ..... |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
STi |
Vart kan man hitta ringar som ser ut som original. Alltså de med den lite gulare färgen. Har bara hittat de som nämns i denna tråden. |
| dom passade ju fint på kupen, jag har beställt från xenonkungen nu så får se hur de blir till slut, blir det gult ljus av dom? det ser ut som det på bilderna. | |
| vart satte ni den lilla svarta boxen man kopplar ringarna till? själv satte jag den inne i lyset men de kanske är dumt? blev endå väldigt smidigt att ha den där. | |
STi |
Hur blev färgen "Egedal"? var den lite gulare eller? |
|
Nej, de lyser inte gult, utan väldigt vitt, ungefär samma färg som xenonljus. Det är svårt att återge ljus på ett foto. BMW CS #5206 |
|
|
Här ser du likadana ringar fast på e36:an. Dimljusen är xenon 6000K BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.