AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
940

Finns de inget intresse för eisenmann ljuddämpare?

ed
776
edge
520dT M -15
Har en ute på annons, men inte en kotte har hört av sig.
Är de något fel på annonsen eller finns det bara inget intresse för en sådan?
Länk
54
138
540E34
Seat Leon Cupra 5F DSG -14
Hej!

Intresset finns säkert, men just nu kanske man får ge det lite tid. Fråga bara, hur kan man betala över 6000kr för en ljuddämpare? För motsvarande summa borde du kunna få ett komplett rostfritt system från katten/kattarna och bakåt.

Transocean
Sätt ett pris och var beredd att sänka. Jag köper endast nya avgasdelar. Sen så tycker jag faktiskt att en ny Eisenmann för dryga 6000 är ett mycket bättre köp än t ex Ferritas skit-system ...8500 kr för sport. Vad får man om man köper Ferrita t ex? Ju EN slutburk som ser ut som fan med sneda avgaspipor och en text någon skrivit med en tuschpenna där det står BMV bak. I tillägg kommer ca 2 meter rör man får. Monteras ihop av Bakis-Berra i ett sunkigt garage i Kållered. Haft skiten i två år nu och fixat läckor tre gånger!

Jag tror att din burk går att sälja för 2000 spänn max.
Sc
145
Schiklgruber
528i sedan -96
Bjussa på frakten kanske? ;-)
Kom igen Transocean 2000:-. Det är ett Eisenmann vi pratar om här. Jag sålde mitt system för 5000:- Då var det inklusive Soundpipes. Jag sålde systemet på en dag!

Nu har du endast slutburken. Tycker du ska prova ett pris på 3500:- så skall du se att det går iväg. Dock tycker de flesta entusiaster att det är till sommaren som det är roligt att skruva på ett sportsystem. Kan du vänta så låt den ligga i garaget och plocka fram den igen till våren. Lycka till! Det är fina grejor Eisenmann.
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Jag tycker inte du ska "skänka" bort ett så fint system för 2000:-. Precis som BMW528M säger, så är Eisenmann fina grejor, och ett system som många vill ha på sin pärla. Har nyligen satt på ett Eisenmann race på min bil, och ljudet från det här systemet är obeskrivbar.:-) Underbart ljud. Ha lite is i magen, så ska du se att du snart får den såld.

/Maria

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.