|
|
|
|---|---|
|
köpte en cadillac seville sts 01 istället... Mycket bra bil går att köra under 9l och tyst som bara den.. Men ok tänkte mig en 740-750 E38 men jag så bra erbjudande mot min toyota yaris verso D4D och Lada 111 STW de ni... båda årsm 2004 Det fanns ingen bmw ägare som ville ha min tuning lada men toyotan dög bra men dom ville inte betala nånting för toyotan.. men farsan vill ha en Z4 inte cab!! har ni nån till salu så informera mig så ska vi se. Cadillac är en bra bil :) 4cyl är bara halva motorer MEN om dom har Turbo så duger dom. :) | |
|
jag har bilder på min lada 2004 är det inte av intresse? 4cyl är bara halva motorer MEN om dom har Turbo så duger dom. :) |
|
|
Tervesin! Ni äro på rätt väg, dock äro det först när E32/8 V12 äro i Eder prima ägo såsom Ni äro i himmelriket, på jorden. Min V12 äro under 9l/100km med högoktan. /Routsilainen proffs |
|
|
jag började bowla fär några års sen och ju bättre man blir destå fler klot har du med die (eller hur?). Men ok jag får plats med MINA 8 klot (en 6 roller och en liten 2bag) utan Men det roliga är att rollern som är 113cm lång får plats på längden i bagageytrymmet!!! Ok den fick plats i ladan också men det var ju kombi... eller vän ta nu.. joo den fick plats men sen var det nästan fullt och fram hjulen var i luften :). Nä nu ska vi inte vara elaka mot lada schaffisar stjälv körde jag 1600mil utan större "fel" (blev aldrig på vägen). Men i cadillacen kan man mata in 18klot med tillbehörande väskor såklart utan problem och 4 pers. Men det gör man nog i en E32 eller E38 också. Men inte i en E39 Farsans tant har en 520 E39 och där fick dom inte plats Så det så. Lada eller cadillac om man är bowlare............... skämt så klart ta inte illa upp :) 4cyl är bara halva motorer MEN om dom har Turbo så duger dom. :) |
|
|
De få ord jag kan på det prima finska språket betyder "Mycket snö, dock ingen ficklampa" samt "skål". Vi förstår varandra väl, vi äro brödrafolk. Jag äro mest glad att du sluppit åka Lada för det äro ingen såsom önskar en broder en sådan vagn. Mvh Asken |
|
| får gratulera till den nya bilen.. skulle vilja se bilder på din lada :D | |
|
Ska försöka sätta in bilder på min ex tuning LADA 111 16v festival 2004.. Hadde trimkammar, grenrör och annat smått tuning/performance grejer på den.. Gick väldigt bra för att vara en lada!! max 120 kusar kanske det var ju 97häst original huga!!! |
|
| Loviisa... kul. Hälsa S. Axi ifall du känner honom. Gammal polare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.