|
|
|
|---|---|
| den startar inte överhuvud taget är en utan timer relä kan man tvångs köra den på något sätt | |
| Du kan inte tvångsköra den..bara att lämna in har du tur så är det bara något bränslefel..annars bara att köpa ny, kretskorten brukar gå sönder och det är spärrad del..10 lapp för en ny | |
| tack å bock igen | |
|
Hej! Kan vara så att den är "blockerad" av flera startförsök som inte lyckats! Finns flera trådar om detta - sök och du skall finna ;-). Tror att jag har en manual nå'nstans (åtminstone upp till -02 (E39)) om det skulle var till hjälp. Mvh/Saij |
|
| metall-t, jag har skickat powerpost till dig | |
| Ja tack Saij är det något du kan lägga in här eller? | |
|
Länk finns i den här tråden: Länk Med vänliga hälsningar Erik Nyström |
|
|
Hej metall-t! Kolla länken Erik N. så påpassligt lagt upp - verkar vara samma som jag har (scannade 3 datorer hemma efter en digital kopia - men icke! Vet med säkerhet att den finns i "stora arkivet" på jobbet, men det kommer jag inte åt hemifrån ;-( ). Helt klart är "de häringa maskinerna" känsliga för dåliga batterier - maxutrustad bil med "taskig körprofil" (mindre än 100 - 150 km körning/start) KRÄVER Ctec-laddare "då och då" speciellt nu när det stora mörkret närmar sig! Mvh/Saij |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.