|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni är ett rimligt pris för denna? Länk Bakvagnen hänger ner (ser det ut som på en del kort ägaren skickat) över bakhjulen, antar att det är läge att byta fjädrar och stötdämpare. Finns lite rost vid en stänkskärm samt på några ställen till. Vad tror ni, kan inte avgöra vad som är ett vettigt pris? | |
|
Hej Jag sålde en 523 -96 med samma miltal ungefär och Acc, 18-tums M5-fälgar plus en massa annat som vita blinkers runt om, cd-spelare, dubbdäck på alufälgar, larm, c-lås, elhissar servicebok på BMW, 1 ägare och svensksåld mmmm för 29000:- Så jämför man min e39:a med denna e 34:an så hade jag ALDRIG betalat mer än max 15000!!!! Men det är ju bara min egen åsikt...alla har väl en egen Frasse |
|
|
så länge histirken inte kan följas från bilens första reg i tyskalnd hade jag inte betalat efter mil utan gått helt på skick. 33 är minst 10 för dyrt. |
|
| *historiken* och *tyskland* | |
| det jag menar är att bilens skick säger allt, och det är omöjligt att säga med en bild, är den i absolut toppskick och alla slitdelar utbytta osv så är den kanske värd pengarna, oavsett vad miltalen säger. | |
|
25tkr den ser inte ut att ha läder vilket drar ner, sen behövs mer utrustning för att hålla uppe priset, men sen ska man komma i håg att en fin E34 är INTE lätt att hitta så mindre än så är bara sannolikt från en desperat säljare. Bakvagnen ser lite ledsen ut, men det behöver inte innebära att grejerna är dåliga utan det kan vara att främre dämpare/fjädrar är bytta mot för höga, vid det miltalet brukar främre behöva bytas medan bakre dröjer 10000mil. E34 är DYRARE än motsvarande E39 eftersom det finns mycket färre fina E34:or och E34 är en modell alla (nästan) älskar medan E39 har en del svårt att acceptera. Ska man ha en utgången modell kan man ju ha en trevlig/vacker:) Stephan |
|
|
Är skicket näst intill perfekt, skulle jag kunna tänka mig att betala mellan 25-30 tusen. Vad säger "bilpriser.se"? mvh/Gunnar (Hellre en fräsch E34 än en E39) |
|
|
I normala fall äro jag icke för importerade bilar däremot haver just denna en mycket trevlig bakgrund om man får tolka annonsen. Bränsledriven värmare(varmt och gott när man sätter sig i bilen och kör iväg) Alltid servad på BMW, det vill säga ägaren haver icke snålat på underhållet. Stänkskydd bak tyder på att en gentleman ägt bilen(sänder ej sandblästringen bakpå nästa omedvetna bilist samt haver en ren bakända på den egna bilen). Mitt tips äro att låta en BMW-verkstad testa bilen samt jämför med liknande annonser så får du en känsla för prisspannet. Det går 1 riktigt fin BMW på 100 såsom icke äro i gentlemannaskick. Mvh Asken |
|
|
Som sagts...såg riktigt fin ut. Priset är ju inte i överkant om bilens skick motsvarar den "ordentliga" beskrivningen av historiken och servicen s.a.s. Vill man ha en välskött E34 525i eller vill man ha en "risig" för låt säga tiotusen mindre det är frågan :) Nja...omöjligt att via en bild o lite beskrivning säga att bilen är fin...detta exemplar såväl som andra ska naturligtvis kontrolleras på plats innan man kan säga "bu eller bä" om pris och skick.. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.