|
|
|
|---|---|
|
Hej.. Jag undrar om ett par 540 e34 -93 fälgar passar på en 328 e36 -95. Är bult mönstret samma? Passar navet isig? MvH: WerPa | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nej. fel offset brukar det vara mellan 5 o 3 ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Finns det några andra modeller från bmw med samma offset, dimensioner och bultmusnter? Som det är på min bmw e36 328 -95a? Måste skaffa vinter fälgar. MvH: WerPa |
|
|
E46 och Z3 har samma offset. Kolla annonsen på powerbörsen "Vinterdäck + fälg E36/E46/Z3 3-serien" MVH |
|
|
Men min bil ska ha enligt registreringsbeviset, 205/60R15. Vill ha lagliga däck och fälg inför besiktningen. Men det finns ju inga sådan till salu alls ju:(. |
|
| Det finns väl några alternativa dimensioner om du tittar i instruktionsboken eller på klisterlappen med däcktryck som brukar sitta i dörröppningen. | |
|
Werpa, kolla in Länk (Felgenkatalog). En del godis finns där inklusive bilder av de flesta BMW-fälgarna. Mikael Hellre borsta katten än att kasta bort den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.