|
|
|
|---|---|
|
Hej? Funderar på att köpa en 645ci 2004. Har sett att flera av dessa bilar har TV mottaggare. Antar att det endast går att ratta in analog TV...eller? Följdfrågan blir hur länge denna funktion är användbar mht att de flesta kanaler har övergått till det digitala systemet? Någon som har detaljupplösning i svar till dessa frågor? | |
| Det finns inga analoga kanaler i marknätet längre så en analog mottagare är i stort sett värdelös. | |
|
Digitala TV-mottagaren kom med modellår -05 så en -04 har analog mottagare om den inte är uppdaterad. Jag köpte hybridmottagare på e-bay för 3500 kr för ett par år sedan när de anaologa började släckas ned. Bara att byta rakt av mot den befintliga. **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Hej Mats, Tack för ditt svar. Installerade du hybridmottagaren själv eller hur gick du tillväga? För mig låter det ganska advancerat så jag hade nog behövt lite hjälp. Något tips på vilken mottagare man skall köpa? |
|
| Bytet är enkelt, bolt-on. Sök på ebay.de under Auto & Motorrad: Teile med t.ex. "BMW hybrid video". | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.