|
|
|
|---|---|
|
Hallo folket , jag har en 520 e34 från 96 på gång med 19tusen mil på mätarn svensksåld blockets garanti och försäkring tror jag får den för mellan 10- 14 tusen är det värt det? fräsh hyffsat rost fri ska man slå till? för det är väl sista årsmodellen av e34an så det är väl ett bra köp? något jag ska titta eller lyssna efter? \ Direktör khabbaz BMW 4 life | |
|
Länk Länk BMW-Because you'r worth it! |
|
|
Hej, tycker att det låter som en bra affär! Du kan lägga 3-4000 om året på reparationer (om det skulle behövas) och ändå köra billigt. Du åker dessutom bekvämt. Om du klarar dig från reparationer så är bilen "nollad/avskriven" efter ett år. På en bil för 70 000-100 000:- så har du en värdeminskning på ca 15 000:-/år. Du åker minst lika bra i e34an som du tänker köpa som i en dyrare bil! Tycker inte att du skall tveka. //Håkan |
|
|
Hej - stjäl tråden lite. Samma fråga, fast en 525i -96. 19000 mil, 1 ägare i Sverige, import när bilen var ca 6 månader gammal. Fullservad på BMW. Finns lite rost på den. Bakvagnen verkar "hänga ner" över bakhjulen, antar att det är läge att byte fjädrar och stötdämpare. Är ute för 32000 på blocket, vad är ett rimligt pris? runt 17-18, eller 25? |
|
|
Hello, tack för alla svar blev detsvärre inte något bilköp..den var inte så fräsh som dom påstått .. så letar vidare . Men tack för all hjälp! \ Direktör khabbaz BMW 4 life |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.