AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
468

Brostugan etc

Stenmark
Var och kollade vid brostugan igår kväll.
Kul men för mycket poliser...:)

Någon som har tips på andra platser och tider där det är aktivitet? (race etc, stockholmsområdet)

Tack på förhand.
sw
195
swede
X6 m50d -16 F16
Hej,
Jag tyckte nån mumla om Jordbro(sthlm), alternativt Vega. Nån som hade hört via polisradion.
Kan de va nåt.
/S
Ko
663
Koffe
320iC -93
Jordbro, Brunna, Lissma, Södertälje... Överallt där det finns nån hygglig strip å köra på. Det svåra är väl att få reda på när de kör. Av förstålig anledning vill ju arrangörerna att bara de som vill köra ska komma, inte så mycket publik (av säkerhetsskäl främst).

Lunda flygfält norr om Uppsala kan jag dock starkt rekomendera varannan söndag. Bra säkerhet och välordnad tillställning... En dag på strippen på "Tullinge raceway" den 16/6 är annars ett säkert kort om man vill se de riktiga fanatikerna som Dahlbäck, Qvarnis, Slime, JoCCe, Syclone, Jakan mfl...

Kolla www.cityrace.nu, www.zatzy.com, www.hapech.nu, www.402m.com... Många streetracingsidor finns det =) Börjar bli riktigt stor nu det påfundet faktiskt... trevligt om ni frågar mig =)

Kör lugnt, å rejsa med förstånd =)

//Koffe
Dino
Koffe , kan du säga till om du ska dit nästa gång så kanske jag kan hänga med till Lunda alltså för jag har aldrig varit där .

M-MotorSport
Ko
663
Koffe
320iC -93
Självklart... Du kan ju maila mig ditt nummer om du vill, så ringer jag!
Fast det kan nog dröja ett tag, ska bort nästa helg då det är Lunda...

//Koffe
Richie L
Jag hänger också på när jag fått tillbaka min bil!

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!
Ko
663
Koffe
320iC -93
Vill ni dit utan nån helg som jag inte ska med så finns en karta på hapech tror jag... eventuellt på zatzy oxå. Hör med Bimmerman/Netsix annars, han hittar (konstigt nog, han verkade se lite taskigt i söndags... vinkade åtminstone två ggr =)

//Koffe
Åfan var det du, såg dej bara när du vinkade vid macken på vägen därifrån. Undrade vem det var.
Får be om ursäkt om jag såg fundersam/nonchalant ut.

/Bimmerman

Länk
Ko
663
Koffe
320iC -93
Ursäkten godtas =)

//Koffe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.