|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Ser ju riktigt bra ut! Särskilt rakt från sidan är den förbaskat snygg. Det enda jag inte riktigt gillar är att framljusen är uppdragna så långt upp på huven. Mvh Johan |
|
|
Länk Mycket fin :) Hade dock kunnat se lite mer ut som denna rendering Länk framtill tkr jag. Baktill sjukt läckert, verkligen oerhört perfekt! Kan tänka mig hur fet M6:an blir :) Interiört också en nyskapelse tkr jag, härlig känsla :) |
|
| Länk 2 filmklipp.. ser sjukt snygg ut :D | |
| Länk spionbilder på caben | |
| Länk lite bilder på coupen från paris-salongen.. ser grymmt bra ut.. nu vill man se m6.an :D | |
| Är det bara 6:an som får Bang Olufsen-högtalarsystem just nu? Eller kommer det till alla modeller, kanske 3:an och 5:an + 7:an och X5/X6? | |
|
Träffade en herre idag som precis lagt en beställning på en 6a Cab - leverans Mars/April. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Länk klipp från automotorsport.. looks good :D | |
| Länk caben fångad på bild utan maskering.. ser riktigt snygg och exklusiv ut | |
|
TV twittrade precis ut bild på nya 6-serie cab!! Nya BMW 6-serie Cabriolet avslöjad! Länk |
|
| Fin - jag tror dock inte att det är en 650i som texten säger - på bilden kan man se två utblås vänsterbak. De nya x50i modellerna har ett stort nästan fyrkantigt utblås på vardera sida, medan övriga modeller har två mindre på enbart vänster sida. | |
| Länk nästan avslöjad.. ser riktigt bra ut | |
|
Synd bara att de behållt den blaffiga sufletten som dessutom borde ge dålig bakåtsikt. Ser mer tung än spänstig ut med taket på. Nedcabbad helt ok dock. Återstår (eventuellt) att se den omtalade hardtopen. Coupen känns mer sportig och harmonisk. |
|
|
Spännande bil nya 6an Fin och sober form, ser ju en aningens mer intressant ut än F10 5serien som verkat somna in totalt. Vad har BMW gjort med F10an? Visuellt är den ju fullständigt ointressant.. Som glad driver av E63 M6an är ju den givna frågan, hur kommer M modellen stå sig mot dagens? Givetvis kommer den klå den nuvarande på alla mätbara data. Men hur.......... Det man undrar är ju (Som ägare av vråltrimmad turbobil OCH en M6), om den nya motorn med FI har samma härliga nerv i drivlinan som dagens M6? Med den övergrymma S85an kan man flippa på pellen och få känslan av 100% direktkoppling till hjärnbarken med en fullständigt kompromisslös och brutal respons som svar! Jag har aldrig kört en FI bil som NÅGONSIN ger samma direkta känsla oavsett fabrikat! (Porsche, Saab, Volvo, BMW, Mitsu etc. Jag har kört nästan alla OEM värstingar med turbo som finns och ingen har samma smäll i käften gasrespons som en vass N/A motor har.) När man väl knappat fram alla valda dioder att lysa i dagens M6, stampar fullt och låter SMGIIIan mata på med brutala smällar, ackompanjerat av S85ans F1 ylande sång skrattar man högt. Tillika gör min 2åriga son det från sin barnstol i baksätet också, han gapskrattar och säger "fort fort" när vi åker från dagis. Kommer den nya M6an kunna slå detta emotionella grepp S85an har på mig och grabben :)??? Hård match...... :D |
|
|
Otroligt snygg bil, bland dom snyggaste jag sett, men måste få bort den fula F10-fronten. Nederdelen av fronten ser verkligen kass ut både här och på F10, men med M6 luftintag kommer den bli grym! :) |
|
| känns ju nästan som om näste m6:a får superbilsprestanda.. redan dagens är riktigt snabb och med ännu mer effekt som det lär bli så blir prestandan ännu bättre | |
|
Länk Länk Länk vet ej om det är photoshop eller äkta men det ser i alla fall riktigt bra ut :D |
|
| ser nu att de missat med skuggan då bilen har olika fälgar vilket tyder på photoshop | |
|
Länk här kommer några riktiga bilder :D ser fantastiskt bra ut vill ha vill ha |
|
|
Rörliga bilder, riktigt fin! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.