|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tycker att Maybach Exelero är det fulaste som byggts i modern tid:) Dagens Aston bilar ligger väldigt bra till att kallas världens vackraste bilar:) Dock ligger Horacio Paganis alster som nr.1 på min lista: Länk Pagani ritade Zondan själv och det sägs att inspirationen lär ha kommit från hans fru:) |
|
| bmw z8 utan tvekan | |
|
Koenigsegg är enligt mitt tycke en vacker bil också. M635csi eller B7 coupe är även dom vackra bilar. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
Lu 204 BMW 525 xi e61 LCI -07
BMW 320 e30 m60 6vxl -90 BMW 540iM -93(5vxl) BMW 635csi(?) m60 6vxl -76 |
Ärligt talat. Alla dyra multimiljon bilar är ju jättefina, men en M5 E39 med rätt färg är ju fruktansvärt vacker. =) Länk M62B44 = Bäst |
|
Fast ska man prata om lite mer normala bilar som går att köpa utan att vara multimiljonär är ju M3 E30. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| Nja,tanken är väl att få drömma sig bort lite,va?Då får det nog vara en ....Bentley continental GT! Sen är ju inte en BMW M3 -08 så ful heller! | |
|
smaken är som baken men nyare bmw tycker jag ser ut som skit. Så ska man nämna bmw då är det 507 och z8 som gäller för min del. Ferrari har kickat ut många linjesköna kärror genom åren...men sen att dom är skit som inte håller ihop är en annan sak. Aston gör väldigt vackra bilar inget snack om det. Även jaguar har tillverkat många mkt fina kärror genom åren! Men något som jag verkligen går i gång på är Porsche 993 gt2 evo ....inte samma mesiga utstålning som mainstream 996an eller 997an. Utan en brutal look som utstrålar vad den ska annvändas till. |
|
| En MB Pagoda, vilka linjer... fast det är en MB. | |
|
En i det närmaste omöjlig uppgift med tanke på utbudet. Så jag sticker ut hakan litegrann och säger urmodellen av: VW buss typ 1 :-) Ett litet funktionalistiskt mästerverk -i sin enkelhet. Tvåfärgad ska den va och utan onödigt krombjäfs. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Bussen heter väl typ2? Men den är i alla fall trevlig! The way we see the problem is the problem. |
|
|
Jo du har så rätt... Typ 1 är ju Baggen! Jag menade T1 - urversionen som byggdes fram tom 1967. Här är ett snyggt, lite kustat ex: Länk /F |
|
|
Rolls Royce Phantom coupe...å får vilken suv som helst att se liten ut. Sedan Aston Martin DB9 och Vanquish S. Men jag tycker även att Mercedes CLS är läcker, hoppas BMW kommer med nått liknande. gb |
|
| Aston Martin DB4 GT Zagato Länk | |
|
Både Aston Martin DBS och Alfa Romeo 8C figurerar i den här filmen, i början efter maseratin. Ifall någon är intresserad. (Jeremy Clarksons "Thriller") Länk Får återkomma med vilken bil jag tycker är vackrast.. =) |
|
|
Skojar ni? Det vackraste som byggts är självklart Ferrari 365 GTB/4, inofficiellt mest känd som "Daytona". Länk |
|
|
När jag gifter mig är det en sådan jag kommer att åka i, lyxigare än en 7-serie men lika svag som en lätt MC :) Länk __ Min bil: Länk |
|
|
Finns ju väldigt många att välja på. Två modeller som är snygga är BMW E31 Länk Mercedes 500 s coupe från 80-talet Länk |
|
|
Omöjligt att bara välja en, men här är några favoriter: Range Rover 2002- Länk Jaguar X300/X308 1995-2002 Länk Maserati Quattroporte 2004- Länk Mercedes SL 600 2002-2006 Länk |
|
|
Aston Martin DB7 är nummer 1 det ÄR världens vackraste bil. Stephan |
|
|
Pagodan är fin! Men vilket skräp! Aston martin! Nice! DB5..så jäkla läcker. eller en DeTomaso...eller en .. Dodge Challanger,,, Listan kan bli milslång |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.