|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Vilken bil har de rätta formerna? Länka gärna era favoriter. Mitt bidrag är denna vackra Aston Martin:Länk //Stefan | |
|
Det blir nog mycket länkar till Aston Martin i denna tråd! ;) Länk Mvh Johan |
|
|
Den här har jag varit förälskad i länge Länk The way we see the problem is the problem. |
|
| Måste faktiskt hålla med stefanL helt klart. | |
|
Stegrande Hingsten GT California alla dagar i veckan! Länk |
|
| Länk | |
|
Grelle Som en vacker kvinna. Vilken bil. Och Alfa sen, vilka vackra linjer. Här är en favorit…Länk //Stefan |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har flera! Ferrari GT California Spyder -59 Länk A/C Cobra daytona coupe Länk BMW 507 Länk E9 3.0Csl Länk Mvh Patrik |
|
Många bilar kan vara aggressiva, snygga, kraftfulla osv.. Men frågar man efter de vackraste bilarna kan jag inte tänka på nåt annat (liten brasklapp här) än de senare modellerna från Aston! Mvh Johan |
|
|
Länk ;) |
|
| Min röst går definitivt till Alfa Romeo 8C Länk | |
|
Kommer ni ihåg en amerikansk supersportbil som var det hårigaste av de hårigaste. Denna bil påminner om bilen jag eftersöker. Länk Är det någon som vet vilken bil jag syftar på. //Stefan |
|
| Länk | |
|
StefanL : Jag gissar på att du tänker på Vector W2 |
|
|
Länk Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Det här är en vacker Lambo! Miura Concept Länk Mvh Johan |
|
|
Tack GE. Det var värt en corona till. //Stefan |
|
|
Länk The way we see the problem is the problem. |
|
|
Även jag lägger min röst på Alfa Romeo 8C. I mina ögon bland det vackraste som byggts i modern tid. |
|
|
Hmm, ingen bra länk tydligen men jag provar med en annan. Bilen? Ja, en Maybach Exelero såklart. Länk Modern och antimodern på samma gång, exotisk och vacker. The way we see the problem is the problem. |
|
|
Finns ingen vackrare bil än Aston Martin DBS om man frågar mig. Vanliga DB9:an är så klart lika vacker den. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.