AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.140

fantastiskt snygg färg, men vad heter den?

Vore tacksom om någon kunde hjälpa mig med vad den färg heter.

Länk
Ser ut som stålgrå (steel grey). Det var en rusktigt snygg E46 ci!

// Erik
Wow! Det VAR en snygg 325i coupé! Det enda jag kommer att sakna nu när barnet är på g är möjligheten att ha en kupé. Hade några, men nu är det slut för sisådär 20 år!

Vorsprung durch freaude am fahren
Vadå "men nu är det slut för sisådär 20 år!"
Verkar lite inskränkt, tycker jag.
Tänk om och tänk rätt!
Skaffade min 1:a cab när min äldsta var 3 år.
Ungar behöver inte alls betyda tristare bil - om man inte själv vill, förståss!

/Magnus
Bostongurkan: Länk
Magnus, du har så rätt faktiskt, i mitt trångsynta tänkande så tänkte jag inte på att man kan äga två eller fler bilar!
Men vi bor mitt i stan och det finns inget behov just nu för två bilar. Och så länge jag inte har ett behov, har jag svårt att motivera en bil till just nu.

Förresten, är det fler än jag som tycker att vi saknar "quote" och "edit" knappar i detta forumet? Det måste vara det primitivaste gränssnittet jag sett de sista 10 åren.

Vorsprung durch freude am fahren
Nä, det är klart att om man bor i stan utan "eget garage" är det ju ingen hit med parkeringsproblem o allt vad det heter.
Menar inte att du är trångsynt, ville bara visa på att det fanns ett annat sätt att tänka på :-)
Använder min cabriolet som bruksbil under somrarna - gissa vilken bil mina tjejer (nu 8 och 5 år) vill åka i när de får välja på Ford o BMW?!
Min 5-åring älskar när jag kommer o hämtar vid dagis i E36:an...
Ungarna ska fostras i tid, helt enkelt;-)
Man vet aldrig, om nåt eller några år kanske ni sitter i ett hus en bit utanför stan.
Ute på gården/i källaren har du garaget.
I dess mörker ruvar något med otroligt snygg taklinje...

Bara en tanke ;-)

/Magnus
Bostongurkan: Länk
to
44
tobbe_sund
Bmw 325i touring 02:a
En snabb fråga, på bilden över motorn så sitter det en liten "klump" på vänstra sidan där det ser ut som att en kylslang går in, vad är det för något? Sån har inte jag på min bil... Är det något som hjälper motorn att få upp tempen snabbare eller??
Magnus jag skojade bara med att vara trångsynt - det är ingen hit med en snygg bil i stan - för att inte tala om två. Så vi väntar tills vi har hus och sånt innan jag parkerar nåt sexigt i garaget! E46 Mmmmmm 3 vore förstås rätt mysigt....

Vorsprung durch freude am fahren
Sparkling Graphit heter färgen, Stålgrå försvann årskiftet 02/03.

Stephan
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Klart man kan ha en coupé fast man har barn! :) En bekant har en Nissan 200SX S14 som enda bil med två småbarn! Förövrigt förstår jag inte vad som var såå snyggt med den coupén, den har ju inte ens sportpaket?

Bugar o tackar för svaren, framförallt till Stephan735i som jag antar har rätt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.