|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt nya dimljus till min E36a och har ingen aning om hur man ska montera dessa. Enligt företaget jag köpte dem av så måste man tydligen köpa till någon grej på bmw som hjälper till att fästa lyktorna om man inte har haft dimljus från början. Jag vet inte om det har varit dimljus men allt är färdigdraget, bara till att plugga in lyktorna men jag har bara grejer så att jag kan fästa dem i en ände. Någon som vet nåt om detta? Vad är den sista grejen man behöver från bmw isåfall?? Tacksam för tips! | |
|
Jag antar du behöver nummer fyra med lite tillbehör. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag har nummer 4.. Jag tror att det är nummer 9 som saknas. Om det är den grejen som ska fästa ljuset i den änden där bara en pigg sticker ut från plastkåpan? Jag var iallafall in på bmw och frågade om dom sålde såna detaljer men dom sålde bara kompletta satser. Finns det inte att beställa från internet nånstans? Nån som vet? Tack. |
|
|
Förstår inte riktigt, de ggr jag köpt nya, har de varit helt kompletta med fästen och allt som behövs Får du fast monteringsramen? Eller är det där det är problem? |
|
|
Är det inte så att du köpt piratkopior och att det då inte medföljer fästen?? Har för mig att det var så när glaset i min ena lykta sprack och jag skulle byta till pirat klarglas. Klarglasen är väl i plast? |
|
|
Nej jag får inte fast monteringsramen, det är precis det problemet är. Det borde ju gå att få tag på såna smådetaljer tycker jag. Dimljusen är mest troligt piratkopior men det borde ju ändå gå att få tag på dom små plastbitar som saknas utan att behöva köpa en till uppsättning dimljus på bmw för en rejäl slant? Hur fick du tag på dina fästen? Eller använde du dina gamla? Tack! |
|
| Jag har aldrig köpt originaldimljus, men det har ändå varit komplett med fästen och allt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.