|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon som vet vart jag kan få tag i självhäftande märken till mina fälgcentrum koppar dim 60mm Mvh Berra | |
|
BMW, ebay, tradera eller blocket. The way we see the problem is the problem. |
|
|
Japp, stämmer klockrent! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tja vet någon vad BMW tar för 4st emblem till fälgarna???????? /Fredik Bmw följer inte utvecklingen bmw leder den |
|
|
Beror på storleken men jag köpte fyra nya för 171:- på BMW 070628. Detta var med 10% rabatt. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
okej men det var inte farligt vad var det för storlek på dom du köpte då? Jag skall ha till m5 18" vet inte vad det är för storlek ingen som vet???? /Fredrik Bmw följer inte utvecklingen bmw leder den |
|
|
Det vet de på BMW. Tala bara om vilka fälgar det gäller. "BMW six appeal" |
|
|
Tack för hjälpen skall åka ditt och köpa dom där tack ialla fall. =) /Fredrik Bmw följer inte utvecklingen bmw leder den |
|
|
Kommer inte ihåg storleken men det är ju bara att mäta. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Köpte nya koppar med emblem till vinterfälgarna som är BMW original, ca 160kr med 10% rabatt. Men dessa passar inte mina M5-copy som jag kör på sommaren, vet någon om var man kan få tag på detta. Köper helst hela koppar kompletta med emblem, tycker inte det är roligt att "klippa och klistra"... ------ BMW CS #04839 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.