|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tar gärna emot kommentarer om min annons, tips på förbättringar och er syn på prisnivån. Jag vet att bilderna är lite dåliga, men det har jag inte möjliget att göra någonting åt nu. Tack! | |
| Vi andra vet inte att bilderna är dåliga;) | |
|
Antar att de e denna? Länk Tycker att annonsen är helt ok. Som sagt så är bilderna inge vidare, och pga de så ger de inget bra helhetsintryck. Iaf inte för mig... |
|
| Glömde lägga till en sak som ja störde mig på. Varför visar du inte reg nr? | |
|
edge: Ja, det är bilen du länkar till, glömde bifoga länken. Angående registreringsnumret vara eller inte vara. Jag vet faktiskt inte varför jag dolde det, har lagt till det i annonsen nu. Tack för synpunkterna! Jag är tyvärr så dålig fotograf som det framgår av bilderna, dessutom med en ganska dålig kamera. Tack för synpunkterna! |
|
|
Min förra bil blev av med 4 st 20" Carlssonfälgar kort efter annonsen kommit ut i bla Teknikens Värld och på diverse webannonser med regnr synligt och det var det första polisinspektören frågade: "Har du bilen på annons?" Dessutom så tror polisen och bla Länsförsäkringar Västmanland att det är ett av sätten BMW-ligan i Västerås med omnejd opererar, eftersom en del av de senast drabbade 5-serierna har varit ute till försäljning med reg nr synligt. =skulle aldrig visa mitt regnr igen. De som tycker detta är oseriöst i en annons kan ju titta på en annan bil... Oftast får man ju ett intryck av säljaren om man ringer, som antingen är seriöst eller inte. Dizzy69 |
|
|
Länk Dizzy69 |
|
|
Prisnivån är väl lite väl hög? 120k för en E36 -96a Jag skulle personligen aldrig ge över 95:- för en importerad M3 -96a, men det är ju min högst personliga åsikt. Ser mkt fin ut i övrigt, hade gärna haft en sådan, fast inte för de slantarna. |
|
|
>Åsbrink Har du fått sålt bilen? Får man isf fråga va den gick för? |
|
| edge: Nej, jag ställde av bilen och valde att ta bort annonsen. Det var mest ett infall från min sida att sätta ut annonsen, nu ser jag fram emot våren! Men du vet var den finns om du vill köpa den :) | |
| Ang. visa reg.nr...Det är väl lika lätt attt kolla vart tel.numret går som att kolla reg.numret. | |
|
>Åsbrink Den hade nog gått lite för långt för vad ja e ute efter. Trodde den va såld eftersom annonsen inte var kvar... Förstår att du ser fram emot våren, de gör ja också och då hoppas ja att ja själv hittat en fin m3. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.