AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.595

Var finns alla fina 328or?

Sida 2 av 2
Ah
3
Ahaja
328iM -95
Jag la upp några bilder o lite specs under min profil..
Visa användare
83
DonThomaso
328i Coupé Individual -95
Alltid svårt o se på bilder, men den ser ju vettig ut! Lite lacksläpp i fronten eller? Röda mår ju gärna bra av poleringar, så det bör man väl göra inför en visning.

Personligen så kikar jag mest på skicket och att historiken verkar ok. Få (verkliga) ägare är viktigare än få mil för mig. 25k mil ska inte vara några problem för en välskött 328:a. Utrustning är jag inte så petig med, men det som finns ska ju fungera klanderfritt! Sportstolar är ju nästan krav i en motorstarkare 3-serie dock, men det har din ju :)

Skulle tror att runt 35k är realistiskt, med reservation för att jag inte har alla detaljer kring bilen.
No
24
NormySan
BMW 323ti Compact -98
Ja, runt 35 låter ganska realistiskt för den. Men du skriver att det är "M-kjolar" på den. Måste bara påpeka att det du har är helt standard, inget m.

IM
132
IMFA
Ingen BMW :(
Normysan: Han har M-sidokjolar på bilen. Dock ingen M-front. Vanliga Coupefronten där. Svårt att se hur baken ser ut.

Jag säger så här angående försäljning just nu. Försök inte ens sälja bilen. Marknaden är helt död. Det försvinner inga 328or på blocket och priserna har dumpats runt 15-20k på 1-2 månader. Du kommer ge bort bilen till slut. Avvakta till våren istället. Förhoppningsvis har tidningarna slutat skriva om det dåliga läget i världen och allt varsel och skriver om hur fin våren är istället. Då kanske folk vågar handla bilar igen istället för att sitta och trycka på sina pengar och spä på finanskrisen.

Haft min ute på annons och endast 2 personer som hört av sig via mail på ca en månad. Då har jag definitivt inte haft något överpris. Folk vill inte ens pruta via mail längre som man alltid fick några förut :D
Ah
3
Ahaja
328iM -95
Ajdå, marknaden är så illa asså..

Största anledningen att jag säljer bilen är att jag saknar vinterförvaringsställe. Men om det är som du säger får jag väl helt enkelt ordna de!

Tack för alla svar iaf :)
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Konstigt, när det är lågkonjuktur så är bmw alldeles för dyra bilar att äga, bättre att köpa en volvo som dricker ett par dl mer och går sönder oftare ;)

//Bjersér

BMW - over 300 (s)miles/hour
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.