|
Sida 41 av 41
|
|
|---|---|
|
Jag syftar på en kompis på forumet som sålde en 750iA -97 calypsoröd i absolut pedantskick för 67.000 kr i maj förra året. Då är 79.000 kr bra betalt i dagsläget. BMW CS #1812 |
|
|
Jag menade inte dig personligen Sahlsten. Ber om ursäkt om du tog det så. |
|
|
Ingen fara. Jag förstår precis vad du menar. Jag har diskuterat mycket priser i denna tråd tidigare. För 70-80.000 kr ska man kunna vänta sig en fin E38. Buskar kommer det alltid att finnas till kaffepengar. BMW CS #1812 |
|
| Rätt så! Gött mos. | |
| Iwarsson: det var den svarta 750:n i Skene med Alpina-fälgar vad? Inget illa menat, men det var den som var "fullutrustad" väl? Den såg fin ut... :) | |
|
Iwarsson, nu kan du köpa E32 igen! Dom har ju redan sjunkit färdigt i pris! Eller har du något annat kul på gång? /Mats J |
|
|
Stämmer Lasse. Det var inte jag som gjorde varken annonsen eller säljet. Trött på flygande mattor och pantsatta saker i byte. En BMW blir aldrig "fullutrustad" men denna var ganska laddad med diverse Individualprylar osv. Det saknades fax, vhs, EDC, kylskåp, pistolfack, diverse fondausstattung såsom ELgardiner i sidorutor bak (det var manuella) och annat livsuppehållande. Annars var det det mesta som 1998 hade att erbjuda. |
|
|
Mats! :) Du läser mina tankar. Letar Individual 740 av senaste årsmodell nu. 1994 is the shit! |
|
|
Vad tycker ni om denna 750 E38? Väldigt få ägare och ligger väl bra i pris? Finns mkt bilder och titta på Länk |
|
|
Helt okej, Jag känner igen den bilen. Hade jag köpt den skulle jag börjat med rostlagning och lack för att få exteriören acceptabel. Åk, titta och pruta! BMW CS #1812 |
|
|
Denna verkar väl kul: Länk inbyggd fax! bra att ha nu när SMS upplysningen från bilregistret stoppats. verkar även ha mycket annat roligt. /Mats J |
|
| Skaplig värdeminskning på den, nästan 1,3 miljoner på 8 år. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.