|
Sida 30 av 41
|
|
|---|---|
hatter |
är bilen såld? |
hatter |
tänkte på crailbilen ... Nu kör vi riktiga bilar i familjen - Type-s och Civic ;) |
|
Denna då? Länk /Mats J |
|
|
Säkert ett kap, fint utförande, men dryg annons: "allt bytt", "fullutrustad".. säger så! |
|
| Om jag inte ser fel så är den väl solid mörkblå. Oerhört tråkig färg, tycker jag iaf. Fast bilden var ju dålig så det kan vara jag som ser fel också.. | |
|
Nix min bil är inte såld ännu! Har lagt det lite på is. Annonsen ligger ute men lägger inte ner någon direkt energi. Får se vad som händer med den, om den får någon ny ägare! |
|
| Vad är det högsta budet du fått? | |
|
Nu är högsta budet 40. Men jag vill inte sälja under 45. |
|
Scheckheft |
finns inget som heter solid mörkblå, det är orientblå och det är metallic. En av de vackraste färgerna och i kombi med tex en sandbeige inredning mycket vacker :) |
|
Dom färgerna som är på min! Håller med om att det passar fint! |
|
| Är det 45 med 20 tums fälgarna? Det tycker jag iaf. är ett bra pris. | |
| Orientblå metallic är skitsnyggt. Finns ju en del snåljåpar i tråden som får ståpäls när du säger 45... jag tycker du ska höja till 55 med plåtfälgar.. ;) | |
|
40.000 kr är en rejäl upphöjning från senast lagda bud. Tror du kan få runt 50-lappen för den med 20-tum. Eller vad säger expertisen hatter, simon_en?! Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
|
simon_en har hastat vidare till nästa tråd där han frågar folk om bilen är såld eller "vad fick du för bilen"? Han säger sig säkert vara intresserad, men när det väl gäller verkar han aldrig komma till skott. Lite tröttsamt tycker jag noga att det är. För övrigt är orientblå med beige skinn en utmärkt färgkombo. Egentligen är jag ingen vän av gigantiska fälgar, men jag måste erkänna att 20" ser ganska så maffigt ut på E38. Hade själv Alpina på min 750 en gång i tiden, det var verkligen snyggt. |
|
| Det var inte lite Bimmers du har ägt Mixtus. | |
|
Scheckheft: det jag menade var att den inte såg ut som en metallic! Och tycker fortfarande den ser ut som en "vanlig" mörkblå. Det är en riktigt dassig färg enligt mig.. Craile: Om du nu kan tänka dig att sälja för 45-50k, varför sänker du då inte priset i annonsen? |
|
| Om du nu är bjuden 40k för bilen är det väl bara att sälja? Det är ju bara 5000 kr mindre än vad du kan tänka dig att sälja den för. Pengar som bilen hur som helst mycket väl kan komma att kosta dig snart om du inte säljer den. | |
|
Vad tycker folket om följande 750?! denna Länk Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
| Är inte så kunnig på 750:s, men utseendet var det inget fel på. Brutalsnygg! 750 verkar var en av få bilar som passar i 20". | |
|
Här finns lite flera bilder på den: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.