AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
120.043

Ska sälja 750 E38...Går det idag?

Sida 18 av 41
500SL; "ingen utrustning" är väl att ta i, den har i alla fall skinn och automat, farthållare, multiratt etc... vidare;

Länk 740´ á 29´.
Länk ; 740 á 35´.
Länk 740 a´ 39´.
Länk 750 á 42´.
Länk 728 á 45.
Länk 730 á 32´. (låg utr)
Länk 730 á 45´.
Länk 728 á 39´.

Utöver dessa finns det i alla fall på blocket minst tre E38 750 för under 40´. Jag tror säkert inte att alla dessa är värda sina (oprutade!) annonspriser, mycket är nog skit, men ett par av dem är alldeles säkert vettiga bruksbilar med mycket kvar att ge. Jo, den för 29´är nog värd en provtur, får se vad som händer efter helgen... Måste dock opponera mig mot Jaguar som gubbil, ta XJR, en bil som kör byxorna av vilken standard E38 som helst redan från fabrik, undantaget 750:n som nog är snabbare rakt fram.

hatter
Craile: 30000 bjudet
Craile:Mitt bud står kvar, men jag vill ha fälgarna med.

WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
den här är i kanonskick Länk
hatter
tur man har bärbar dator ;)

Wan: Usch, den var räääälig. Eftermonterad radioenhet o dunkadunka burk i bagage?? Original ska de va inte sånt skit ... ursäkta e känslig ;)

simon_en: va e ditt bud? Bättre än mitt då antar ja ...
Lite bättre ja.

Hatter: lägg av... det blir löjligt. Bling-bling? Så snygg bil har du inte sett på 100 år, säg som det är, att du nästan blåste laddningen i brallerna? Kram till dig. Jag bor i Stockhom men skäms inte för om jag skulle bo i Malmö - du däremot heter Krille och bor i Örebro, och skäms för din Toyota - säg som det är! ;)

Jabbal: det är löjligt; Jaguar kommer alltid att vara en "kjol-bil" - inget riktigt manligt. Vare sig du vill det eller ej, samla ihop några fler annonser. Och köp orange blinkers. :)

Ge Craile och alla anständiga personer här honnör;

eller köp en trampbil ;)
... men fälgarna kanske är lite för mycket bling? Jag tkr dom är skitfina.

Nu gick den upp, kostar den 90.000 för dig Hatter ;) ;)

Trevlig kväll!
Scheckheft
hatter - vad är blingbling på Lasses bil?
500SL; Orangea blinkers är en självklarhet, få om inga bilar passar med vita. Både min Jag och Range har uppdaterats med USA-lampor, desto mer orangea lampor på en bil desto bättre! Du har aldrig kört en XJR hör jag, kompressorladdad motor, mer hk och vrid än någon E38, manuell låda och diffad bakaxel (något som ingen E38 har), stenhård fjädring... sportigt så det förslår. Hade BMW byggt med M7 hade den förstås varit mycket värre, men nu gjorde dom inte det;)
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Helt otroligt,här är man hemmifran några timmar på BMW-träff.Så har det tillkommit 2 sidor på denna underhållande tråd.
Lasse, tummen upp för din bil. Mycket snygg.
När den gäller den krockade 730:n.Det finns altså körbara 740 för 30.000.
Sen begär man 20.000 för en 730,som ser ut som att den krockat med en lastbil.Man slutar aldrig att förvånas.
sn
100
snodas
BMW 740IA -00
Lasse-SL500 fälgarna passar bilen och färgen utmärkt..hatter med din budget så blir det att köpa några rostiga plåtfälgar på närmaste bildemontering.. du har ju känningar bland bilnasarna kanske slänger de med ett par vita blinkers på köpet :-)

Ps Ni däcksparkare tror ni på fullaste allvar att det går att få en bil som lasse-sl500 för 30000kr..lägg ner.
Jag förstår inte riktigt vad det är som är så fint eller exklusivt med Lasse-sl500:s 740.
Ok fin lack och dyra fälgar men bilen i övrigt är ganska ordinär.
Lila/violett skinn är ingen höjdare tycker jag, lätt kräkframkallande.

Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Kan vi inte få till stånd lite öppen budgivning. Det är ju kaffepengar vi pratar om. Hatter bjuder 30 papp. Vad bjuder du simon_en? Eftersom ditt inlägg kom direkt efter hatter, med en hänvisning till att du vill ha fälgarna, verkar det som att du ligger högre. Kom igen, fega inte ur nu!
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Henke,du förstår altså inte att folk har olika smak.
Det funkar altså så här. Vissa mäniskor kan tycka om en sak,med andra inte tycker om den. T.ex. vissa tycker om mjölk,andra tycker inte om mjölk.Sen har du dom laktosintolleranta,för dessa är mjölk kräkframkallande.
Om man då ska koppla tillbaka till denna tråden,så tillhör J.L. och jag grupp 1.Hatter tillhör grupp 2,och Henke är lila-läder intollerant.
hatter
Mitt bud var ytterst seriöst, tycker man ska akta sig för att skoja bort sådant i dagsläget.

hatter
Lasse-SL500: du har humor hahaha. Nä men de ja mena med blingbling e ju dom dära lysena fram som e i krom dom e ju så förskräckliga. Måste vara modellen som var avsedd för mellanöstern ;) Brorsan har dom med på sin ... jag tycker personligen din bil är vacker men ändå för blingbling med lampor o fälgar o färgen i kombination med allt detta blir helt klart "rosengård". Du förresten kunde du inte kopplat dvd strömmen lite finare än i cigguttaget? Ser ju plottrigt ut ;) Lasse njuuuut ;) Men jag förstår ännu inte varför du inte sålde den för 80000 när du hade bud?? De kan vi inte skämta om ett dugg, det är ju hur allvarligt som helst!
hatter
kaffepengar 30000kr?? Dyrt.

förstår inte, man säger ge mig bud. Vad är ett bud?? Någon som kan förklara? Annars gör jag det för de som icke ännu förstått innebörden av detta ord.

BUD = Man lägger ett sådant i de fall priset inte är relevant eller där man har svårt att kunna bestämma sig för ett pris. Ett bud kan vara hur litet som helst eller hur högt som helst. Bud används vid auktioner och oftast är det vinnande budet som tar hem varan. Bud kan också användas som högsta bud över lägsta pris, dvs inga bud under en summa accepteras. Detta måste i så fall klargöras innan man tar emot buden. KVD.se använder bud, en vara som har ett reservationspris.

Tycker stämningen blir bitter så fort man lägger ett högt bud på nån bil ... jag tycker 30 är i överkant redan så ... vad är problemet? Bud är bud ... att acceptera eller icke acceptera svårare än så behöver de inte vara.

Nu ska man sälja lite bilar i helgen ... eller rättare sagt dumpa bort några lik ;)
Mixtus,

har tidigare i tråden angett mitt bud. Är det intressant får Craile höra av sig, om inte vill jag önska honom mitt varmast lycka till med sin försäljning.

Mixtus,

tror inte att jag kommer att nå någon framgång i min budgivning. Ligger så mycket under vad den samlade expertisen undantaget några bångstyriga menar att den är värd..:) Säkert flera i tråden som är villiga att bjuda bra! Kom igen!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.