|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått ett konstigt betende på min bränsleförbruknings mätare.. När jag kör på 2500 varv står mätaren på 0 sedan när jag kommer över 2700 varv så åker mätaren i topp. vad kan va felet? Fredrik Hedman | |
|
Någon som vet? Det är störande moment :P :) __________________ Mvh Fredrik Hedman |
|
|
Trökt det gick här i forumet __________________ Mvh Fredrik Hedman |
|
|
Lägg ut det i 3-seriens forum istället det e mer som kollar där.. ja har samma problem så e intresserad av det.. verkar va ett knepigt fel.. MVH Fredrik Bmw följer inte utvecklingen bmw leder den |
|
|
Det är inte bara de där nedrans batterierna bakom instrumenten som är paj då. Brukar vara ett vanlig fel på E30 som gör att mätarna spökar på diverse sätt. Plocka bort mätarhuset och byt batterier och se om det hjälper. Det står i Autopowers mekguide hur man gör. Mvh __ Nisse Ljung |
|
|
ja har bytt det å det hjälpte inte. ja bytte det för att varv mätaren slutade att funka och det hjälpte.. MVH Fredrik Bmw följer inte utvecklingen bmw leder den |
|
|
Den är väl vakumstyrd. |
|
|
nja det vet ja inte men vakumstyrd va menar du???? MVH Fredrik Bmw följer inte utvecklingen bmw leder den |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.