|
|
|
|---|---|
| Hej,har en display med pixelfel. men varje gång jag startar bilen kommer det upp check brake linings eller lines inte riktigt säker, vad betyder det? | |
|
Sensor för slitna bromsbelägg. FLAYEN |
|
|
OBS! Beställ inte tid för bromsbyte innan du kollat att kabeln med givaren är hel och sitter på plats. Vä fram o hö bak. Jag gjorde det misstaget och på plats på Speedy upptäckte jag att givaren var trasig och beläggen hade minst 90% kvar. Efter byte återställer du lampan med nyckeln i läge 1 och öppen förardörr i 30 sek. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Jo ta av hjulen o kolla beläggen och givaren innan du gör nått mer. För stämmer allt o sensorn har börjat lysa i tid så är de inte mycke kvar på beläggen. Beemer 4 Life! |
|
| aha okej, det ska jag göra.. tack för svaren! | |
|
TheMan! Du skriver att det inte är mycket kvar när lampan tänds, hur många mil ungefär kan det vara kvar på dom? Min lampa tändes igår efter 11700 mil. |
|
|
Ja du med min 535:a körde jag kanske i 3v kanske 30 mil ca sen var de bara stålet kvar.... Hänger väl lite på hur hårt man kör. Beemer 4 Life! |
|
|
Lämnade in bilen idag....alla skivor och bromsklossar måste bytas!!! :( Tur det e lön imorrn... |
|
| 9000 för nya bromsar...värt varenda krona! Går stabilt och mjukt igen...nästan som om hon vore ny ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.