|
|
|
|---|---|
| Länk vad säger ni?? priset är ju väldigt lågt och den ser helt ok ut. | |
|
Åk dit och kolla. den ser mest att ut behöva lite kosmetiska fix så som växelspaksknopp, mattor m.m. Bilen är ju dessutom en 140Hk vilket jag ser som ett stort plus när det gäller de små motorerna i Z:an. 140hk motorn upplever jag som piggare än 6:an på 150hk. Mvh Henrik |
|
| Rätta mig om jag har fel men är det inte på 2,8:orna som det sitter lysen på fronspoilern? | |
|
Jo det stämmer. Fyrorna fick väl inte positionsljus förrän vid faceliften. Krockad alternativt eftermonterat. Något man får vara vaksam på. Mvh Henrik |
|
|
Är det uppgraderat handskfack på denna?? Jag vet att MITT inte ser ut så. "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
|
Den är med största sannolikhet importerad eller hemtagen som flyttgods från USA eller Kanada då Z3:or som såldes där har större handskfack än de för övriga marknader. Troligtvis är det även anledningen till positionsljusen fram eftersom det är en stötfångare till 1.8/1.9 och inte någon sexcylindrig modell (mindre luftintag på fyrcylindriga). /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Precis som Masten skriver är det nog en US-import, ratten tyder på det (enbart sett den ratten på USA Z:as) och att det ser ut som antydan till miles-gradering i mätarhuset. Men det behöver ju inte vara negativt! Den ser ju ganska fin ut på bilderna och priset känns rätt. // Erik |
|
| bilen är fortfarande inte såld.. kanske läge att pruta | |
| Borta nu. Köpte du den bmw_jerry? | |
| nej tyvärr :( men jag letar vidare.. lär väl dyka upp något i min prisklass nu över vintern :D | |
| Länk verkar inte vara såld.. en annan annons bara :D | |
| Har du kollat på den? Att den fortfarande är osåld till 62.000 tycker jag låter märkligt om det inte är något större fel. På båda bilderna är suffletten nere, det är kanske där skon klämmer.. | |
| Fanns sufflettbilder på hemsidan, så ursäkta. | |
|
hittade denna.. verkar vara ett väldigt bra pris för en 2.8:a Länk |
|
| billigaste z:an just nu Länk ett bra pris för en Z3 eller vad säger ni | |
| Visst, priset är inte allt men 55" för en Z:a är billigt. | |
| Är inte bilen ett totalt lik är det ett sjukt bra pris. | |
| Länk är denan för billig eller vad säger ni?? facelift brukarj u ligga på minst 100 000kr i sverige | |
|
Hmm ... verkar vara ett bra pris. Allt beror på hur bra skick den är i. Hur ser tex serviceboken ut? Ibland kan man fynda, men det gäller att göra sin hemläxa innan man slår till. OT: Skulle folk bli sura om man tog med sig ett garagedomkraft för att lyfta bilen vid ett eventuellt kör? Man vill ju gärna kolla hur bilen ser under. Mvh/Rolle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.