|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Såg en film på en 740 annons, funderar bara på om en 740 verkligen kan sota så mycket efter 20000mil?? Okej om det hade varit en hårt körd volvo 850 turbo men en Bmw 740? Länk |
| Den hade jag inte äns erbjudit 30 papp för.....Men det är ju jag.! | |
|
Sunkigt kjolpaket, fula kromfälgar och tokgasande på tomgång. Jo den verkade ju attraktiv för 60.000... //Lövet |
|
| Åhfyfaan.....det måste väl ändå vara en diesel? :-p | |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Har svårt att förstå att man lägger ut en film med sånt trams, möjligen en kille med nytaget körkort och en Volvo 740 GL med stuprännor till avgassystem skulle bli imponerad hehe Filmen talar ju sitt tydliga språk för hur bilen är körd. Själv så tycker jag det underbara med en stark V8 är att man kan ligga och glida runt på så låga varv att man knappt hör motorn även i högre farter. Tror den är en diesel ja me ;) hehe |
|
Sorgligt. The way we see the problem is the problem. |
|
|
Förstår inte vad annonsören tänkte, som att han är stolt över att den blåser ut svartrök från båda sidorna...?? --- Min bil: Länk |
|
| Denna bil skulle jag inte gå ifrån jag skulle SPRINGA!. Hugaligen vilke sabbad bil. | |
| Avgasljudet var tufft men opassande för en 7:a. | |
alain |
60.000:- för det? trot allt, det är en 94 första model E38 med bara 20.000mil? Fanns det 6 vexlar manuel på 740 då? kanske kan det gå att sälja den till någon som inte vet vad det andlar om annars kanske 40.000:- för den men inte mer. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Ja visst fan är det skönt att glida runt på motorvägen med 3.000 varv på ena mätaren och 145 på den andra. Hur tror man att man ska få en bil såld om man står och vrålkör den på tomgång... gisses | |
| ja. kanske tufft på en scania V8? :P | |
|
Vad ni e duktiga på att rata ner andras bilar måste jag säga. Har ni aldrig varvat er bil på tomgång nån gång? Tycker bilen va sjysst och ljudet skönt. Mvh Jojje |
|
| Jojje81. Kanonbil, om man bortser från att den blåser svartrök, 14 år gammal och kostar sjukt för mycket. | |
|
Svartröken behöver i sig inte vara nåt problem. Motorn kan ju vara kallstartad precis innan med fet blandning som orsak. Det gör i så fall att varvningen på tomgång är ett ännu dummare gjord. mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
Om avgaserna sett ut som dom ska och motorn hade gått fint, så tycker jag att det är utmärkt att lägga ut en film som visar på just det. Varför skulle det vara fel? --- Min bil: Länk |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Skulle det där vara fet blandning så kör han nog på bensin från sin gamle 2 takst utombordare med ordentlig oljeblandning. Sen om bilen är kall så ka man väl verkligen inte varva den! Jag hetsar aldrig mina bilar innan de är varma. Varvar heller aldrig på tomgång, är ju inte på tomgång en 740 låter gott det är ju om man drar på lite under körning. Har ju inte samma ljud som en Camaro direkt. Min Scorpio V6 också helt original i motor/system har ett goare ljud än min 740 ;) Och framför allt på tomgång och kanske några hundra varv upp vid ett litet lätt tryck på gasen.. |
|
Inte ens min 740 diesel ryker så... "Att betala underhåll till sin exfru är som att amortera på en kvaddad bil" |
|
| har sett ett par annonser på blocket där vissa gör donuts med sina bilar ! | |
|
Ingen dum video, om han önskar att folk tror att alla BMWägare är smaklösa showoffdårar som gör allt för lite uppmärksamhet. Hoppas ingen ser den där annonsen.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.