AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
668

Stulen Instrumentering

Har fått en 320 -87 4d.

Problemet är bara att någon har snott instrumenteringen till bilen (hastighet varvräknare , hela grejjen alltså), måste jag få tag i samma årsmodell osv.. för att det ska funka?

Måste man ha instrumentering för att besikta den ? :)

Enligt registreringspapperna ska den vara svensåld men "färddatorn" som sitter i taket vid takluckan är på tyska.. kan det vara det ändå?

många frågor....

Någon som har passande instrumentering till salu?

/Jimmy
vvv.aspwebb.com
Da
3
Dave
Saknar 318i cabrio -96
Sjuk värld vi lever i, vad blir man bestulen på härnäst? Tandborsten i badrummet?
De snodde också :
Förarsäte, Växlespaksknopp, alla verktyg och domkraften.

+ Slet ut alla slangar de kunde i motorn (byggt ihop allt igen men den går inte så bra än, nå strul med vakumet).

Min M5:a vart vandaliserad nyss också av några 7:åringar.. grrr...

/Jimmy
vvv.aspwebb.com
Pe
1.362
Petri
BMW 120D 2008
Angående färddatorn...kan det vara checkpanelen du menar som sitter i framkant taket..!?..i vilket fall så tror jag att det står på tyska där även i "svenska" bilar...gör så på min gamla 323:a...

7900rpm
ingen som vet instrument??

/Jimmy
vvv.aspwebb.com
Har endast modifierat instrumentering på MC inför besiktning och då har det gått bra med cykeldator eller vad som, alltså inget krav på orginalinstrumentering. Men detta kanske skiljer mellan bil / mc. Ska väl inte vara några problem att få tag på en komplett instrumentering från någon bilskrot?
djspirit
min är också svänsk såld och den står på tyska,du kan ta instrumeneringen från bmw mellan 85 - 87

BMW: NO TURBO SHIT JUST REAL POWER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.