|
|
|
|---|---|
|
Har fått en 320 -87 4d. Problemet är bara att någon har snott instrumenteringen till bilen (hastighet varvräknare , hela grejjen alltså), måste jag få tag i samma årsmodell osv.. för att det ska funka? Måste man ha instrumentering för att besikta den ? :) Enligt registreringspapperna ska den vara svensåld men "färddatorn" som sitter i taket vid takluckan är på tyska.. kan det vara det ändå? många frågor.... Någon som har passande instrumentering till salu? /Jimmy vvv.aspwebb.com | |
| Sjuk värld vi lever i, vad blir man bestulen på härnäst? Tandborsten i badrummet? | |
|
De snodde också : Förarsäte, Växlespaksknopp, alla verktyg och domkraften. + Slet ut alla slangar de kunde i motorn (byggt ihop allt igen men den går inte så bra än, nå strul med vakumet). Min M5:a vart vandaliserad nyss också av några 7:åringar.. grrr... /Jimmy vvv.aspwebb.com |
|
|
Angående färddatorn...kan det vara checkpanelen du menar som sitter i framkant taket..!?..i vilket fall så tror jag att det står på tyska där även i "svenska" bilar...gör så på min gamla 323:a... 7900rpm |
|
|
ingen som vet instrument?? /Jimmy vvv.aspwebb.com |
|
|
Har endast modifierat instrumentering på MC inför besiktning och då har det gått bra med cykeldator eller vad som, alltså inget krav på orginalinstrumentering. Men detta kanske skiljer mellan bil / mc. Ska väl inte vara några problem att få tag på en komplett instrumentering från någon bilskrot? |
|
djspirit |
min är också svänsk såld och den står på tyska,du kan ta instrumeneringen från bmw mellan 85 - 87 BMW: NO TURBO SHIT JUST REAL POWER |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.