|
|
|
|---|---|
|
Det är så att jag köpte fel bakluckehandtag till min E46 för ett tag sedan och försöker att sälja den nu. Den ligger bara på hyllan o samlar damm just nu. Problemet var att den inte passa till min bil. Mikrobrytarn är bredare en den som sitter där nu. Hjälp mig att identifiera detta handtag, till vilken E46 passar den egentligen. Länk | |
| Om du har artikelnumret på kvittot eller på handtaget så kan du kolla på realoem vilka bliar de passar på. | |
| Jo, jag vet. Problemet är att jag trodde det va rätt från början, så jag lackade och fixa till dena o under tiden så slängde jag kvittot. Klantigt? JA!!! Ska ringa Signalen AB på måndag o kolla om de har kvar nått i sitt system, så man kan kolla vad man köpt egentligen. Är dock helt säker på att JAG köpte rätt, sen kan det vara så att de har gjort fel. | |
| Nu blev det så att jag fick köpa en grundlackad från BMW ändå :~, fan trött man blir på sig själv. | |
| Men står inte artikelnumret någonstans på handtaget? Det kanske inte gör det, det kanske bara är numren på de enskilda plastdelarna som står? | |
| Hittar inget, det ska väl vara 7-siffror? O börja med siffra 5, vad jag vet, men hittar inga siffror jag kan söks på på RealOEM. | |
| Skulle tro att handtaget du har är till en E46 innan facelift, 98-01. | |
| Ok, är det säkert? Ska kolla med Signalen om man kan göra ett återköp på nått sätt. Fast jag tror inte det, dessutom har jag lackat om den, så... | |
| Inte helt hundra, men jag tycker det ser ut som den första modellen. Efter facelift blev listen längre å smalare... Iaf på Coupéerna. | |
| Har kollat på RealOEM, men det går inte att se skillnad på bilderna. De ser likadana ut där. | |
| Sackan, du har nog rätt. Hitta lite bilder, det ser ut som om den hör till en icke facelift coupé. Frågan är om jag sett fel och köpt fel eller de skrivit fel i objektsbeskrivningen. | |
| Har kollat med Signalen nu, jag köpte ett bakluckehandtag tillhörande en 320 E46 1999, sedan. Det var vad de sa. Tyvärr kan jag inte lämna tillbaka den då det gått mer än en månad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.