AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
961

Sulle ochså vilja ha lite feedback på min annons...

Bestämde mig för att lägga ut bilen till sist.

Nu är jag varken någon mästerfotograf eller gud vid tangentbordet. Men själv är jag ganska nöjd med annonsen. Kanske hade velat ha lite "roligare" bilder. Men det här var dom jag hade av bra kvalitet.

Förslag till förbättringar mottages...

Och vad tycker ni om utgångspriset?

M.V.H
Dennis
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Annonsen är lite anonym.
Svår att lägga märke till ;)
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Länk ?
Jo. Det var den. Glömde ju såklart länken... hahahaha

Länk
Mycket trevlig bil. Tror jag har gått över Skanstullsbron och sett dig blåsa ner mot Skanstull ett par gånger. Jag har alltid vänt mig om och lyssnat på nedväxlingarna inför rödljusen vid Clarion hotell. Nördigt så det förslår. Jag har bara en fråga på annonsen och det är vad du menar med "Samt. eventuellt ett förmånligt "startpaket" som jag kan bjuda på beroende på vart dess nästa ägare är bosatt."

Mvh /Jens
Jag funderade länge på om jag skulle ha med den formuleringen. Jo, jag har lite kontakter som "rätt" köpare eventuellt skulle kunna få ta del av. Med detta blir ett "M" ägande väldigt angenämt. Mer än så vill jag inte avslöja.. Och för att det ska vara smidigt är det ju bra om nästa ägare är bosatt i Stockholm eller i vaje fall i närheten för smidighetens skull..

Men kul att du sett bilen. Stämmer nog rätt bra att den rullat över skanstullsbron ett antal gånger:-)

M.V.H
Dennis
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Fin bil & OK pris!

Det enda med annonsen jag stör mig på är stavfelen... :)
OJ!!!! Det måste jag rätta till snabbt!!!!!!! Du får läsa om den om en timme igen då typ....
el
675
elmgren
M3 E36 -97
540iA E39 -98
535d E61 -10
En sak som jag stör mej på i annonser är när folk inte kan skriva sitt riktiga namn! Visst, du behöver ju inte skylta med både för och efternamn men "Dennis" skulle nog vara bättre. För jag antar att du inte heter "hz"? :)
Håller med dig där "elmgren". Ska ändra det i morgon. Samt dom tråkiga felstavningarna....

M.V.H
Dennis
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.