|
|
|
|---|---|
|
Hej Har precis köpt Auto Glym - Lädervårdskräm. är det någon som provat det? Har provat andra produkter från Auto Glym med mycket bra resultat. Har läst en del trådar om lådervårdsprodukter.....hästfett....:-) Mvh / Wallace | |
LoveDoktor |
jag har använt det 3 gånger i min cabbe å e jätte nöjd med redultatet... många små sprickor syns knappt längre... auto glyms produkter e topppen m.v.h. Frank |
|
Använder det själv. Jag tycker det funkar bäst av dom medel jag har provat i diverse bilar. Mvh Pontus N. |
|
markus00 |
Var köper man sådana produkter? vad kostar dom ungefär? lukten blir den rätt efter en behandling? |
| Har också använt auto glyms lädervårdskräm på den svarta läderklädseln i min 735. Mycket nöjd, fungerade mycket bättre än tex. Turtle Vax:s lådervårdsmedel. Auto glyms produkter säljs på Micro. | |
|
Checka in rekonden på Länk Helt utförd med Auto Glym produkter.. SUVERÄNT! :) Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
Obs! Ovanstående är INTE reklam för Rydmark & Co, vi har knappt någon verksamhet längre. Däremot visar sidorna om rekond hur bra resultatet kan bli... Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.