AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
617

Auto Glym lädervårdskräm bra eller dåligt?

Wa
582
Wallace
325ITM Tåring -06
Hej

Har precis köpt Auto Glym - Lädervårdskräm. är det någon som provat det? Har provat andra produkter från Auto Glym med mycket bra resultat.

Har läst en del trådar om lådervårdsprodukter.....hästfett....:-)

Mvh / Wallace
LoveDoktor
jag har använt det 3 gånger i min cabbe å e jätte nöjd med redultatet... många små sprickor syns knappt längre... auto glyms produkter e topppen m.v.h. Frank
Po
253
Pontus
750iA -95
Corvette C5 -00
SAAB 9-5 Griffin 2,3t BioPower -09
Audi A6 Allroad 3,0 tdi -17
Använder det själv. Jag tycker det funkar bäst av dom medel jag har provat i diverse bilar.

Mvh Pontus N.
markus00
Var köper man sådana produkter?
vad kostar dom ungefär?

lukten blir den rätt efter en behandling?
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Har också använt auto glyms lädervårdskräm på den svarta läderklädseln i min 735. Mycket nöjd, fungerade mycket bättre än tex. Turtle Vax:s lådervårdsmedel. Auto glyms produkter säljs på Micro.
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Checka in rekonden på Länk

Helt utförd med Auto Glym produkter.. SUVERÄNT! :)

Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D

Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! ->
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Obs! Ovanstående är INTE reklam för Rydmark & Co, vi har knappt någon verksamhet längre. Däremot visar sidorna om rekond hur bra resultatet kan bli...

Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D

Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! ->
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.