|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad ligger uppskattningsvis försäljningspriset på en 325iAT -04 (E46) på? spec. enligt följande 6100 mil uttagen nov 2003, tillverkad sept 2003 importerad 2007 (tidigare BMW tjänstebil) fullservad och i väldigt bra skick silvermet svart nappaläder sportstolar med minne taklucka 17" original 17" original dubbat M-ratt Navi professional Telefon profesional Harman/kardon ljud CD-vxl larm PDC automat mm Mvh Per | |
|
Ingen som har en idé om tänkbart pris på en sådan här? Det är svårt att hitta liknande på annons tycker jag. Letade i 6 månader i Sverige och Tyskland innan jag hittade den här hos BMW i Köln... Ska byta till en 5-serie alternativt x-serie och de har ju verkligen sjunkit i pris. Frågan är om min 325 är lika svårsåld som allt annat idag och vad i så fall möjligt slutpris ligger på? |
|
|
Verkar vara bra utrustad. Men alltså inte M-paket? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Inte helt korrekta värderingar men denna site ger en fingervisning Länk //Daniel |
|
|
Ja, jag kollade också på Bilpriser, fick då värderingen 127-139' privat... Men jag ville först kolla om det var M-pkt eller ej. Men du har navi, telefon, HK, cd-vxl som borde ge mervärde...så jag gissar att du kan få 150+... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ja bilpriser.se tar inte hänsyn till utrustning i så stor grad. Hade också någon tanke om över 150.000 som du antyder ufo... den saknar m-paket men har rätt mycket annat. tack! |
|
|
Här har du en bra värdemätare; Länk Tror inte du ska hoppas på att söka få 150+ för bilen din, tror många resonerar så som att de hellrer lägger några lappar emellan och får en e90 i stället... Sedan att marknaden är som den är, gör det nog inte lättare för dig. Egentligt värde; Cirka 150 tkr Faktiskt-/Marknadsvärde; Cirka 120 tkr |
|
|
Vad menar du med egentligt värde? |
|
| det var som sjutton... 134.000 kr, det var billigt. hur mycket skillnad gör touring, nappaläder och sportstolar med minne tro? | |
|
Bilen hos Rydel är importerad vilket sänker värdet en aning jämfört med svensksålda. (oavsett vad importbilsfantasterna anses) Touring höjer värdet, likaså sportstolar och skinnklädsel. Om Rydel får 135' för sin borde du få 150' för din. 15' i skillnad för skinn, touring och sportstolar låter inte orimligt. Problemet är att jag tror inte att Rydel får så mkt pengar för sin. //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.