|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som kan tala om för mig om fälgarna från en e 36, e 39 passar till en e 34? Finns det andra modeller som har fälgar som passar e 34? Tack på förhand | |
|
E36 fälgar kan du glömma ty ET blir fel då... E39 fälgar passar MÖJLIGEN med centreringsringar,men inget jag skulle köpa ändå,E28(15'' minst),E24,E32,E30 M3 fälgar passar också.. MEN om du eventuellt hittat en fälg från 525iX(E34) så kan du glömma den med ty även där avviker ET från "vanliga" E34 fälgar.. Försök att se till att ET(inpressningen) inte blir så där "jätteavvikande" från originalets et 22 när du nu är ute och kontrollerar osv.. Finns mycket att läsa om dina funderingar i "sök inläggsfunktionen" här på forumet om nu inte mina svar är tillräckliga eller om du vill veta något annat som jag inte skrivit osv.. Mvh Janne. |
|
Transocean |
Hej, original et på e34 är 20. |
| e60/61 passar också rakt av på e34 | |
Conan999 |
Att köpa fälgar från en E-39 funkar alldeles utmärkt, se bara till att du har 4 centreringsringar. Conan999 |
| Tack alla för svaren. Fungerade alldeles utmärkt med centrumringar | |
|
Vad köpte du för fälgar? E39 fälgar verkar det ju visserligen handla om... Mvh Janne. |
|
| Som jag förstår är det BMW orginal, "plåtfälgar" | |
|
Har du köpt E39:ans "svarta fälgar" så är det aluminiumfälgar faktiskt, men dessa ser ut som plåtfälgar. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.