AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.541

Jaha då var kärleken ute på annons... va tycks:)

Sida 3 av 3
Le
169
Leffe75
Audi A4 2,0 TFSI Quattro avant -09
Absolut inte, tar inte alls illa upp av "kritiken". Var ju lite därför jag startade tråden för att få lite feedback.

Visst är det så att man som köpare gärna vill kunna pruta lite, det spelar nästan ingen roll om priset är lågt, lite vill man ändå kunna pressa priset...
Det som finns kvar som prutmån på min bil är isf V-däcken.
Ärligt talat, för mig handlar det inte om ngn 1000 lapp hit och dit men någonstans sätter man gränsen, börjar priset gå ner mot 250'-260' så är jag ganska övertygad att jag får dom pengarna för bilen om jag vill sälja till våren/sommaren...

Fick ett mail idag av ngn "Shahab"
-Jag köper den snabb affär 200 000:- kontant.

Vissa människor är otroliga, det spelar ingen roll vad man skriver i annonsen, dom försöker ändå...

//Leffe
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Naturligtvis gör de det. Detta beror på att extremt många som skriver "prutat och klart" ändå är mottagliga för bud. Nu vet jag inte exakt vad du hade din bil ute för men när du skriver att du blir missnöjd för 260' kan jag tänka mig att 200' inte direkt var ett schysst bud...

//Lövet
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Tycker bilen ser kanon ut men jag gissar på att du tampas med bla den här och då ligger du ju tyvärr fel i pris..

Länk

Mvh Jimmy

Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Var kanske lite snabb där.. Den länkade bilen ser ut som om den är omlackad.

Mvh Jimmy

Om jag letade en Imolaröd M3 skulle Leffes lätt vara nr ett av dessa två, men jag värdesätter skicket långt före priset när jag letar bil, 20-30 kkr kan rinna iväg snabbt på en risig och misshandlad bil.

/Micke

Länk
RR
384
RR99
535d -11
640i cab -12
Även om du hade nappat på det där budet på 200 så hade killen med största säkerhet dykt upp med max 170 på fickan.
Le
169
Leffe75
Audi A4 2,0 TFSI Quattro avant -09
Jemej
tampas vet jag inte, den är en årsm äldre, och viktigast, den saknar nav vilket jag då inte vill vara utan. Men det är ju en smaksak, den bilen är säkert inget dåligt köp.

RR99
Ja om ens han hade haft 170' med sig...

Micke169
Tack:)
Och visst är det så att billigast inköpspris inte alltid blir billigast i längden....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.