AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.497

Oj Oj vilken långmilare...

pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Lite ovanligt med så extrema långmilare när det gäller specialbilar i allmänhet o Z8 i synnerhet!!!!!........he he hade vart kul o se hur skicket är!!!!Länk
Trodde först han skrivit fel. Men när man läser annonsen så förstår man att det faktiskt är sant. Undrar vem som pendlade i en sån???

M.V.H
Dennis
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Förre ägare verkar ju vara någon som har vett på att använda/njuta av sin bil. Samt vara helt utan milskräck.
mvh Daniel

Länk
Progress through pain
Helt rätt. Bilar är till för att användas. Förstår inte de som inte "vågar" köra med sina dyrgripar. Varför har då lagt ut en massa pengar?
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Billigaste Z8:an i hela världen såvitt vi kan se i internationella annonser. <-- står det i annonsen. Förmodligen den som gått längst oxå :)

// Mvh. Daniel
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Eftersom drivlinan kommer rakt från BMW M5 kan jag inte tänka mig att den är särskilt sliten. Milskräcken framförallt på cabar verkar vara otroligt utbredd. Bilen har säkert rätt mycket stenskott osv men med en ordentlig omlack fram så borde den gå att få ordning på. Men är verkligen 620' ett fyndpris?

Länk

Nu är ju visserligen Euron rätt så dyr men för några månader sedan hade ovanstående med mindre än hälften av milen kostat ungefär lika mycket.

//Lövet
Jag tycker priset är saftigt med tanke på milen. Men visst bilen är unik.
Ha
285
Hampus__
E46 323Ci
Jag gillar det här sättet, bilar ska användas, vad är det för lyx att köpa en kärra man inte har råd att bruka elelr ta ut i regnet och i värsta fall köra en rostig volvo på vintern.. THis is the shit men kräver sin plånkbok förvisso!!

/Hampus
Länk
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Någon som har kör Z8:an. Jag fick möjlighet då min fd chefs Farsa köpte en ny. Fantastisk känsla och vilket sound det var. Mycket bättre än motsvarande M5:a.
Bilar ska helt klar användas och inte vara några museeföremål.

//Stefan
Riktigt ball! Andra högmilare är en Jaguar Daimler v12 som gått 42.000mil med chafför, samt en Jaguar XJS 1994 till salu här i stan med 49´mil bakom sig.

Z8:an var dock riktigt fräck, kul med långmilare!
153
Häggman
M3 -04
M635CSI -85
320is Italian Style
Respekt åt ägaren som kört och använt bilen så mycket!
personligen skulle jag aldrig köra så mkt med en z8 men visst är det grymmt av förra ägaren
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Nähä, och vad ska man då göra med sin bil om man inte kör den?
pg_ice
håller med Häggman
det där är dom äkta Entusiasterna!
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

He He ...jo den kärran är säkert ett kalasbevis på att det är omöjligt att se om bilen gått 10000 mil lr 25000.....återigen ett bevis på Bmw:s fina kvalitet......man ska inte glömma att genomsnittstysken kör ca 4000 mil/år....när man handlar importbil o mätaren står på 5000.....:-)

Mvh Peter
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

peddan: varifrån har du fått siffran 4000mil/år?

___
//Ulf
Visa användare
13
m535 turbo
m535-87 turbo såld
850-92
m5-00
har man råd att köpa bilen så har man nog råd med prisfallet om den gått lite långt
Be
49
Bergen
BMW Alpina B3S-03
Mini Cooper D 2008
Jag håller med. Bilarna skall brukas, det är väl därför man köpt dem.

Bergen
Hur många z8 tillverkades (2000-2003)? +555 Z8 Alpina.

Länk

Reservdelar i 50 år! (Krav är väl 30 år?)

Bra kvalité och god reklam till BMW. Tråkigt när folk bara ställer in sina finbilar i garage och låter dem torka upp (ja, i gummipackningar).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.