|
|
|
|---|---|
|
Hej Undrar om någon har extra inst.bok för ovannämda ? Det går bra med engelska ochså. Tacksam för ert svar ! Mvh. Kensan Kensan. | |
| Har du varit på BMW och frågat om dom har? | |
|
Nej inte än nu, men tänker jag göra det imorgon, får vi se. Tack för tipset, Henke. Mvh. Ken. Kensan. |
|
| Finns välan på biltema annars. Haynesböckerna får man dock köpa tvenne, en för karroseri och övrigt, och en för e39 för motorn, då Haynes e34-manual inte täcker m50-motorn. | |
|
Hej ! Tack allihopa ! Jag hittade den på bilskrotfirman, så har jag beställt redan idag ! Den kommer väl i nästa veckan i tron på rätta bok. Tack för hjälpen, allihopa ! Har det så trevlig helgen !! Mvh. Ken. |
|
|
Finns som regel att köpa kopierade instruktionsböcker hos din lokala bmw återförsäljare. Kostar småpengar. Jhoony: sedan när började biltema med INSTRUKTIONSBÖCKER? gissar på att du har fel... Annars är skroten ett perfekt ställe att hitta en tidsenligt patinerad bok för den rätta känslan. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
| Ah, missförstod. Tänkte rep.handbok. | |
| Vad tog skroten för boken? | |
|
Inst.bok kostar 150.-kr + frakten. Mvh, Ken. Kensan. |
|
| Senast jag köpte svensk instruktionsbok på BMW kostade den 106:-. Original, inte kopierad, på 218 sidor, till en E39 touring -97. | |
|
Janne: När var det senast du köpte inst.bok hos BMW som kostade 106:- ? Kensan. |
|
| Jag köpte bok till en 523 -99 på BMW för ca 1.5 år sedan och betalade strax under 200 kr för en ny bok. När jag hade min 320 så skulle en skrot ha mer än dubbelt så mycket för en bok som var "nästan" rätt jämfört med vad BMW skulle ha för en ny bok som var helt rätt. | |
| Oktober 2004. Originalbok för telefonen kostade 61:-, originalbok för radio- och informationssystemet kostade 61:-. Nu har instruktionsboken tydligen gått upp till en dryg tvåhundring. | |
|
Ja, det stämmer att priset har gått upp väldigt mycket jämfört med år ca: 2002 då kostade 106.-( Kopia) när jag hade 530,-89. E34.( import ). Men nu är det 235:- ( kopia )hos BMW i Sthlm för både BMW & bilcentralen. Mvh. Ken. Kensan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.