AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.818

Slår ett slag för Autopartner i Växjö

Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Har precis flyttat från reservdanmark till mitt i spenaten i småland. I samband med det har jag också fått det stora nöjet att få en läckande kylslang, trilskandes sensormatta till airbags samt servicetillfälle på 545'an.
Har fått detta åtgärdat/utfört på Autopartner i Växjö och jag måste säga att det är en otrolig skillnad att komma dit när man är van vid den något arroganta tonen på Förenade Bil i Malmö och Theanders i Lund. Kanske kommer gå bra att bo på landet ändå :)
Tack för ert tålamod, Autopartner!
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Har också väldigt positiva tankar om Autopartner (fd. RS-bil)!

Lämnar dessutom bra BMWCS-rabatt, vilket smålänningar gillar! ;o)

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Tyckte dom va så ointresserade så länge man inte kom in me en 545a då.
Fast d va många år sen d..

Mvh Jojje
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Bäste Herr (väg?)Lus: Ni haver förflyttat eder ifrån Svea Riges(Danska rent av?) södra utpost inemot de norra snapphanebygderna. Givet äro att på landsbygden med tillgång till naturens egen läkande alfaenergi så äro medmänskligheten långt större. RS-bil äro en ynnest att få besöka, sant.
Däremot de nämnda problematiker rörande eder automobil de tror jag haver med mer produktion utanför germansktalande länder samt minimerade marginaler såsom enbart automatiserad databehandling medger.
Kvalitet det äro något som inte kan beräknas, kompetens det tager generationer att bygga upp. Kvartalsekonomer, de produceras i parti och minut:))
Mvh
Asken
PS Den prima 545 Ni hava förmånen att färdas i äro en riktig KULBIL DS
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Hr Ask, jag tror de skador som uppstått på mitt fordons sensormatta är orsakade av Hr Erlandssons hustru som, givetvis med goda avsikter, har har sträckts sig efter i bilen kvarglömda saker. Vid de tillfällen det inträffat har denna i övrigt fantastiska kvinna med stor sannolikhet placerat ett av sina välformade knän på stolens sittdyna. Detta upprepade förfarande har lett till att sensormattan tagit skada.
Kylslangens bristfälliga kvalitet kan väl måhända skyllas på att min bil är ännu ett skruvat importlik. ;)
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Bäste Hr Lus!
Ett varmt tack för eder goda beskrivning utav läget.

Såvida jag kan förstå det, bliva det så att intelligente Hr Lus med en fetisch för sin dams knän lägga en samt annan ting liten överallt på bilen för denna dam att luta sig in samt att då Hr Lus avslöjar sin indirekta ynnest för sin dams svank?:))

Var förnuftig karl och sträck damen en dammsugarslang istället så erhåller ni en prima dammfri automobil på nolltid. Damer äro synnerligen effektiva på det mesta, däremot behövs såsom alltid en tydlig chef!:)

Mvh
Asken
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Hr Ask. Ert förslag angående dammsugare emottages å det varmaste. Då Fru Erlandsson redan visat prov på ypperliga kunskaper i dammsugandets konstform i hemmet, borde dessa åtråvärda egenskaper på ett enkelt sätt kunna appliceras även i den automotiva miljön. Vad Ni åsyftar i Er fråga angående Fru Erlandssons svank kan varken dementeras eller egentligen inte alls kommenteras, då Hr Erlandsson är av en sådan karaktär att han inte på ett öppet Internetforum skulle kommentera varken Fru Erlandssons behag eller Hr Erlandssons eventuella läggningar. Förvisso kan Ert antagande, skrivet i frågande form, vara ett helt korrekt dylikt.
Till yttermera ger Hr Erlandsson sitt starka medhåll att en kvinna göre sig bäst då hon handhas medelst ett fast handlag.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Lus: alltid trevligt att hitta en verkstad där man känner sig välkommen som kund och jag har hört gott om RS-bil även från andra håll.

Känner däremot inte igen någon arrogant ton hos Theanders utan har själv alltid fått bra service och vid flertalet tillfällen också fått good will utöver det vanliga. Med regelbundna besök i och med två bilar så märker jag att dom ser mig som en värdefull kund och behandlar mig också därefter. Är jag missnöjd med något tjafsas det inte utan dom åtgärdar direkt även då tveksamheter ibland kan finnas om vem som har rätten på sin sida.

___
//Ulf
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Programmer: antagligen ligger attitydproblemet på mig. Förstår iofs att det är svårare i storstäderna, de har aldrig tid, telefonerna ringer konstant och jag kan tänka mig att de får tusen korkade frågor om dagen. Lite lugnare tempo på landet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.