|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har haft bilen på annons i mer än 2 veckor och det är bara en enda som har hört av sig, men ej seriös.. Är det bara att ha tålamod? Här är annonsen Länk | |
|
Fina bilder och informationsrik text. Tålamod... Lycka till! |
|
|
Lite ostädad inuti, skit pågovet och rat i dörrsidan. Skulle gissa att priset behöver sänkas mer. |
|
|
Kan säga att jag skulle hoppa över den bilen pga att den har framstolar och baksäte i svart skinn vilket inte alls stämmer överens med resten av inredningen. Min bil Länk |
|
|
Hej Inte för att vara taskig eller så men om du vill ha bilen såld får du nog halvera priset...minst!!!! Tyvärr så är ju bilen snart 17 år och närmare 25000 mil...inte så att folk springer benen av sig precis. Jag sålde min 523 -96, 20500 mil med ACC, 18-tums M5 och en massa annat ...svensksåld och full servicebok. 3 ägare mm...för 30000. Och det var minsann inte jättemånga som hörde av sig då heller....men lycka till ändå. Kanske du har mer tur än jag Frasse |
|
|
Måste nog hålla med ovanstående talare om att priset antagligen är på tok för högt, jag sålde en E34 520 med en tidigare ägare som köpte bilen ny när han gick i pension för ca ett år sedan. Den hade gått ca 16 000 mil och var i riktigt kanonskick med full servicebok fråb aukt BMW verkstad. Det var visserligen en 90a men den hade gått betydligt mindre än din och hade i princip nya både sommar och vinterdäck av märket michelin. Fick 15 500:- för den och det var innan finanskris osv... |
|
| jag har kollat marknaden för E34 i veckor nu innan jag köpte min senaste, och jag tror tyvärr du ligger ca 10k för högt i pris. | |
| kanske några tusen upp pga fabriskmonterat exteriört m-pak dock. | |
| Färgkombinationen i inredningen avskräcker.. samt ratten. Exteriört ser den dock väldigt fin ut. Städa innuti bilen och ta nya kort å sänk till 25 och hitta rätt köpare så är den såld. | |
|
M-paketet är eftermonterat, saknas listerna längst ner på dörrarna, så den ser tafflig ut helt enkelt, bra idé med M-paket + läder, men när finishen är det den är nu så väljer jag och dom flesta andra en annan bil, om du har kvar original stötfångare och inredning är det bättre att sälja bilen så och sälja dom eftermonterade delar vid sidan om, det tjänar du på! Mvh Stephan |
|
|
Att M-paketet är eftermonterat märker endast en sann enthusiast. Samma med inredningen skulle jag tro. Finns säkert någon som inte har "fabrikskoll" som tycker den är klockren. Sänk priset, samt STÄDA innuti så är den såld rätt fort skulle jag tro. Kör hårt! Danjel Min bil: Länk |
|
|
Jag är faktiskt inte helt säker på att m-paketet är fabriksmonterat, men jag har monteringsblad på tyska (BMW Orginal) på varje enskild del i paketet och även ratten, och det har suttit på sedan åtminstone -96, då jag har en bilsport tidning med annons på bilen där, så jag utgick på att det var det.. Angående listerna längst ner så är dom bortplockade för 3 år sen pga av dom samlar fukt och smuts i sig med rost som följd. Så som bilen ser ut idag, såg den ut när jag köpte den så jag har tyvärr inga orginaldelar kvar, förutom bakre nackstöd. Angående priset så vet jag att det är högt, men det är mycket fixat på den, så jag hoppas på att hitta någon som värdesätter det, men det är klart, får jag inte sålt den måste jag gå ner.. Ska fixa annonsen nu i helgen |
|
|
Har det gått bra med försäljningen spacco? |
|
| Sålde den igår kväll faktiskt. Den har kommit i bra händer dessutom. Så nu blir det att leta e46=) | |
|
Okej, kul att det gick bra. Jag tyckte att den såg fin ut men jag skall se så att min bil går igenom besiktningen, sedan blir det en 525 eller något liknande. |
|
| Lycka till glennevert, 525 e34 är en jäkligt skön bil, lagom av allt=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.