|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har konstaterat fel på vänster givare både fram och bak och behöver köpa nya och undrar om ni känner till var de finns till bra pris. Frakten från Tyskland (Ebay) tycker jag är lite väl dyr och Biltemas produkter litar jag inte på såpass att jag vågar köpa givarna där. Motor Nord tar 675:-/styck, men ni kanske känner til någon med bättre pris? MVH Jonas | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Fungerar din hastighetsmätare ? Det har framkommit att en del andra fabrikt tex Pex inköpta på Ebay inte funkat så bra av nån anledning. Siemens/BEW är original även om Siemens inte är nån vidare kvalitet. Nån bilfirma som säger sig inte vara nöjd med "eftermarknadssenorer" har jag också hört på ena örat här på forumet. Mao en chansning att köpa billigt som vanligt. Men billigare än 675 kr är ju tveksamt, Motornord brukar ha hyfsat kvalitet på det dom säljer. Men Biltemas kanske fungera också ? dåligt med referenser då det är rätt nya med den produkten. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
En kompis köpte bitemagivare till sin E39:a , fungerade galant ! Får ju dessutom 2 för samma pris som 1 på Motornord . |
|
|
vem tillverkar biltemas Givare?? Jag letade till brorsans bil för ett tag sedan , det blev Motor nord. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.