AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.822

Vad tycker ni om nya C350?

Hej!

Vad säger ni om nya Mercedes C-klass och då framförallt C350 med AMG paket? Riktigt snygg! Någon som kört?

Kolla bilden Länk! ! Visserligen bara en en C180 men ser ju i princip likadan ut!

/Samuel
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Snyggast mellanklassbilen tycker jag. Har endast kört C180 och visst var inte motorn nåt kraftpaket, men bilen i stort gillade jag skarpt.

Mvh Johan
RR
384
RR99
535d -11
640i cab -12
Skulle hellre satsat på C63'an. Lite mer prestanda i den ;-)
Och dubbelt så dyr.
Grymt snygg bil tycker jag, måste sälja rätt bra också. Det vimlar ju av dem.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Jag gillar den, men har svårt för Mercas nya sidospeglar.

/Andreas, Audi S6 Avant 2007, A3 SB E-Power 2009
Säger bara "vill ha" kanonsnygg design

Jag har lite svårt för inredningen. Tycker att den har för mycket hårdplast. Tycker förra generationen hade högre kvalitetskänsla ock mysigare inredning. Utsidan ser mäktigare ut på nya, men tycker förra var prydligare på något sätt.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Gillar den motorn, har kört en SLK bestyckad med den...

Hade en C200K Automat till låns i en vecka, skulle inte rekommendera fyran med tomatlåda - litet surrig & ryckig.
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Kanonbil. Snygg design, fräsch invändigt och känns "ny". Körde den tio dagar som hyrbil och blev imponerad.
Måste säga att nya c- och e-klassen är ruskigt fula. Ser mer ut som en hyundai accent...
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Nya E-klassen har inte ens släppts - hur kan du då säga att den är ful? Det som finns är en spionbild.
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Gillar nya c-klass skarpt. Merca är på väg tillbaka, både design & kvalitetsmässigt.
Kan absolut tänka mig en lätt beggad C i framtiden. Gärna i AMG-skrud :)

Ursäkta om jag trampade på din ömma då, mixtus - c- samt s-klass skall det givetvis vara. =)
Tå.

Du ser, jag har en förmåga att skriva fel - sådant händer.
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
En förmåga att skriva fel? Då skall man väl inte bli jurist ;)

Skämt åsido, över till kärnfrågan. Jag blev faktiskt överraskad av förarmiljön med reglage och gränssnitt. Riktigt trevlig faktiskt. Hög sittkomfort och bra vägkänsla. Den som tvekar skall absolut ta chansen och provköra. Har även kört BMW:s 3-serie en hel del och detta är en värdig utmanare.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
tvesovla;

har du sett Eastern Promises (med Viggo Mortensen)? Om inte - se den, o säg om du fortfarande tycker att nya S-klassen är ful...
Mixtus; Även den bäste kan göra fel - särskilt i forum som detta... =)

Jag hyser inget agg mot MB i allmänhet, tycker flertalet av dess modeller är mkt trevliga men precis som jag ogillar vissa av BMW;s modeller, ogillar jag MB;s nya s- och c-klass.

Sani; Vad ska jag säga - det är väl underbart att vi alla tycker olika men jag förstår dig - det fanns- och finns fortfarande en viss charm i trabanten... =)
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Du ar forlaten - forutsatt att du inte alskar Saab, varldens fulaste bil.
Tack, Mixtus. Och nej, jag älskar varken volvo eller saab. =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.