AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.043

E46 328ci på Blocket

Du
291
DuNegro
E31 850ci -92
E39 540iAT -01
Hallå, någon som vet något om den här bilen?

Länk

Är lite sugen på den, men när ägaren skickade över fler bilder, så var bilderna från en 323ci som också ligger ute på annons. Kollade upp bilen på vv.se men där stod inte miltalet med, någon som vet nån orsak till det?
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Den säljaren verkar ju jätteseriös :/

Du
291
DuNegro
E31 850ci -92
E39 540iAT -01
Han bor i en postbox i helsingborg, fin bil iaf, med rätt utrustning.

Mvh
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Sånt gör att jag drar öronen åt mig, oseriösa säljare är för mig lika med oseriösa bilar. Det är min devis och det funkar för mig!

Hur var det här då?
to
112
tomb
BMW 318d F31
Det är ju en import så kolla att allt stämmer i serviceboken osv. lite kvitton och annat.

Du
291
DuNegro
E31 850ci -92
E39 540iAT -01
Skulle bra gärna vilja veta lite mer om den från utlandet, svårt att kontrollera milen.
Det står i annonsen att den är ny besiktad då ska väl miltalen komma upp? den gjorde den direkt när jag besiktade min bil iaf
Det står att den är "besiktad" (besiktigad) och alltså inte "ny-besiktad".

Enl vv:
Senast godkända besiktning: 2007-09-17 (men konstigt nog inget miltal, som DuNegro också skrev)
I trafik första gången i Sverige: 2007-11-12
I trafik första gången i utlandet: 1999-07-27

Fordonsstatus: I trafik (2008-09-12)
Konstigt att den för bara en dryg månad sedan har tagits i trafik...har den kanske stått på en bilfirma?

DuNegro: Du har nog en del du ska fråga om/undersöka...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Känner igen bilen, nåt du vill man ska kolla på utsidan av bilen så hör av dig.
Du
291
DuNegro
E31 850ci -92
E39 540iAT -01
Tog ett fax från vägverket, där stod milen med, antagligen från reg. besiktningen ca 13k mil då. En kille importerade den i september förra året, men den togs i trafik första gången den 12/11 -07 i samband med ägarbytet till den nuvarande ägaren.

Thomas.b: Om du ser den så kan du väl bara se lite grann om hur den ser ut allmänt, nyanskillnader osv, har ca 50 mil ner så man vill inte se ett vrak, ägaren är tyvärr lite fåordig.

Mvh

DuNegro
Vo
271
VoidMain
Mazda6 2.5 Sport -10
"#Backspegel med automatisk avblandning"
hehe.. undrar var den backspelgeln kan blanda ihop.. eller tvärt om kanske? ta bort blandningar. Spännande tillbehör!
Ha
285
Hampus__
E46 323Ci
luckar problem långa vägar... Finns inte bättre kärror?

/Hampus
Länk
Du
291
DuNegro
E31 850ci -92
E39 540iAT -01
Säkert, men den har den utrustningen jag vill ha, sen att det är ett byte plus mellanskillnad med i leken, det var det jag nappade på. Men jag söker bilar hela dagarna på diverse sidor, det kanske dyker upp något annat objekt. Ska se vart det här tar vägen först bara.

Mvh
Som sagt jag har sett bilen (är 95% säker att det är samma) i princip var dag i några veckor nu. Ser fin ut i lacken, ska stanna till och ta en titt nästa gång.
Här har du alternativa bilar:
Länk
Länk

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Du
291
DuNegro
E31 850ci -92
E39 540iAT -01
ufo: har spanat in de bilarna med, tror jag har kollat alla på blocket, anledningen till att jag var intresserad av den förstnämda bilen var just för att han var villig att ta min nuvarande bil i inbyte.

Men just nu verkar det som om jag förmodlingen köper en kontant istället utan inbyte.

Mvh

DuNegro
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.