|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, jag har precis köpt en E61 -07 och det var Bluetooth i den. Jag kan koppla upp min Nokia N95 med den, men kan inte komma åt A-Z telefonboken i telefonen, är inte ensam med det problemet har jag sett på denna sidan, men har någon löst problemet? 2. Jag har kört sänd visitkort via bluetooth till bilen och fått in några poster i telefonboken. Men jag har fått med en del telefonnummer som jag inte vill ha i den, är det någon som vet hur jag raderar dem? 3. Finns det någon snap-in adapter till Nokia N95, och vad kostar sådana? MVH | |
|
Du beskriver ett problem med N95:an och bilens blåtand. ja vi vet om detta problem, har själv N95 an och löste detta genom att införskaffa en separat mobil till bilen, enklast och bäst. man kan ju koppla vidare till bilen om det behövs eller duo abonemang. NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
|
N95 fungerar inte med E60/61. Vilken bluetooth utr har du ? Är det PRO telefonen eller "endast" bluetooth? Du kan ta emot/ringa med mobilen över bluetooth, men inte få upp telefonboken i skärmen. En lista över fungerande mobiler: Länk BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.