|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, har nyss rabblat igenom forumet med ett sök på färgkod, men alla säger att det ska finnas en bricka eller nå dyligt på vänster sida av fjäderbenet, & en del säger att själva färgen ska stå i ett namn, men jag har vart ut till bilen 2 gånger nu & kollat, det enda jag ser är en svart klisterlapp där det står på eng & tyska, typ attention bla bla, sen mot väggen utåt så är det en bricka där vikten m.m står på. den brikar står det WBAHD51050BG 42267 Sen står det ABEE700/1 Sen på ena elektronikboxen på höger sida under vid en vit liten lapp står det E34 sen på höger sida av den står det 235. sen fick jag fram på ett annat ställe 2 121 173 vet inte vart man ska kolla nu =/ skulle behöva färgen då jag ska slänga in en annons på blocket, söker lite karosseridelar nämligen. tacksam för all hjälp.. MVH tack, ha en bra dag... | |
Transocean |
Har du en silverfärgad bil? Länk |
|
Hej ja den är silversvart eller vad man ska säga.. trode det var diamantsvart, men börjar tvivla på det nu... |
|
| men ska jag vara ärlig så¨tycker jag den ser svart ut :) | |
|
Hej, det finns tre olika nyanser på Diamantsvart. Vet inte om det har med olika årsmodeller att göra. Hör efter hos BMW då de borde veta. //Håkan |
|
| På min 535 -91 så sitter brickan med färgen i motorrummet på höger sida bredvid stötdämpar fästet. På min står det vilken färg det är, och inte vilken kod det är. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.