|
|
|
|---|---|
|
Julen är snart här och jag frågade min 3åriga systerson vad han önskar sig och han sa självkla "En Bmw!!" Så vart kan man skaffa lite coola och unika bmw leksaker? vad säljer bmw själva för skojj, har dom någon webshop? Mvh | |
| Min BMW ÅF har bilar som man sitter på och sparkar sig fram, tror de kostade 995kr | |
|
Dom sparkbilarna är kanon men kanske inte det man köper till en 3-åring. Min grabb fick den när han fyllde 1. Nu är han 4 och även om han då och då kör på den så är det ju andra saker som cykel och sparkcykel som är roligare. Han har också en trampbil i Z4-design men den är inget jag rekomenderar. Svår att få fart med och extremt dålig svängradie. Alla barn som ser den faller pladask men när dom väl får pröva den så tröttnar dom väldigt fort. Kolla som sagt hos din lokala ÅF eller titta på www.bmw.se. ___ //Ulf |
|
|
Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Nu blev det en väldigt konstig länk, men klipp och klistra så blir det bra! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
kolla in på Tradera.com, sök på BMW. Brukar finnas "allt möjligt". __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.